- Plný úvazek
Společnost ePojisteni.cz patří do jedné z nejúspěšnějších a největších českých internetových firem NetBrokers Holding, a.s. Provozujeme největší srovnávače pojištění v České a Slovenské republice, jsme dominantním hráčem v telekomunikacích, mobilním marketingu a finančních produktech. Pro naše klienty jsme uzavřeli přes 1 milion smluv, díky kterým mají výhodnější pojištění, telekomunikační služby a levnější energie. Toto se nám podařilo díky týmu 400 lidí, kteří s námi pracují v nejmodernějších kancelářích v centru Prahy, Brna a Bratislavy.
Naši klienti si spočítají pojištění na webových stránkách a my jim následně poradíme, kterou z nabídek využít a jak ušetřit. Neprovozujeme call centrum běžného prodejního typu – naši prodejci, kterých máme již více než 200 – klientům nabízí odbornou radu a pomoc v úspoře. Tyto služby jako vynikající hodnotí 95% našich klientů.
Pojďte se přidat k firmě, která si je vědoma, že naši zaměstnanci jsou tou největší hodnotou. Kromě moderního a krásného pracovního prostředí, které zahrnuje i relax zónu s fotbálkem, ping pongem a boxovacím pytlem, máme i další benefity, kterými zajišťujeme špičkový servis pro zaměstnance – vzdělávání, kvalitní materiály a tréninkovou podporu.
Přesvědčte se sami, že práce může být zábavou a že poctivou prací se dají vydělat nadstandartní peníze. Staňte se součástí společnosti, která mění tvář pojišťovacího trhu v České a Slovenské republice.
Do našeho týmu nyní hledáme vhodné kandidáty na pozici Team Leader oddělení plateb a zákaznické péče. Neváhejte se zasláním Vašich životopisů, nebojte se napsat o více informací. Těšíme se na Vás.
Náplň práce:
- Vedení, motivace a rozvoj týmu operátorů
- Koučování operátorů, v případě potřeby volání na telefonu (pomoc operátorům plnit stanovené cíle)
- Zodpovědnost za dosahování požadovaných norem
- Základní reporting týmového výsledku pro komunikaci operátorům
- Zodpovědnost za efektivitu výkonu operátorů
- Zodpovědnost za produktové a procesní znalosti operátorů
- Identifikace tréninkových potřeb
- Podpora soutěží a projektů
- Zodpovědnost za plnění svěřených úkolů
Požadujeme:
- Komunikativnost
- Schopnost pracovat samostatně
- Zodpovědnost a spolehlivost
- Proaktivní přístup
- Zkušenosti s vedením týmu
- Chuť zdokonalovat sam/a sebe a učit se novým věcem
- Zkušenosti s prací v call centru (ideálně s vymáháním pohledávek nebo prodejem)
Nabízíme:
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Velmi atraktivní moderní prostředí ve zcela nových prostorech v centru Prahy s výbornou dopravní dostupnosti (v okolí 500 metrů se nachází široké spektrum služeb – květinářství, pošta, lékárna, klinika, supermarkety atd. Je zde k dispozici více jak 30 restaurací, kaváren i hospůdek. Dostupnost – tramvajová zastávka Křižíková/Urxová, stanice metra B, přívoz Pražské integrované dopravy, cyklostezka atd. Více informací o lokalitě naleznete zde -http://www.rivergarden.cz/#lokality)
- Příjemné pracovní prostředí v mladém kolektivu
- Vzdělávání a další rozvoj odborných dovedností a znalostí, hrazená výuka AJ atd.
- Firemní akce, benefity: skvělé snídaně pro zaměstnance na denní bázi a klasické občerstvení na pracovišti (čerstvě pražená káva, mléko, čaje atd.), firemní čajovna včetně občerstvení, relax zóna (pingpongový stůl, fotbálek, boxovací pytel atd.), plně hrazené neomezené volání, bezplatné masáže na pracovišti aj.
- Samostatnou a odpovědnou práci, stabilitu a jistotu
- Příležitost pracovat pro největší srovnávač pojištění v České republice!
- Nástupní termín: IDEÁLNĚ IHNED, případně dohodou