- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Dual Trade s.r.o.
Jsme český internetový obchod s volnočasovým, reklamním a pracovním oblečením. V naší nabídce najdete více než 40 tisíc kvalitních produktů pro ženy, muže i děti. Od vzniku společnosti nabízíme také realizaci potisku a výšivky. Zboží expedujeme po České republice, na Slovensko, do Maďarska, Rumunska, Německa a Rakouska. Mezi naše zákazníky patří koncoví uživatelé, firmy, školy i instituce. Od samotného začátku našeho podnikání je našim cílem a posláním nabízet zákazníkům kvalitní zboží a služby, ze kterých budou mít radost a splní jejich očekávání. Postupnými kroky neustále vylepšujeme e-shop, rozšiřujeme nabídku o další kvalitní produkty, posloucháme zpětnou vazbu, pracujeme s kritikou a snažíme se věci dělat lépe než předtím. Více o nás se můžete dozvědět zde: www.dobrytextil.cz
• Jako vedoucí týmu máte na starosti řízení a motivaci nákupního týmu za účelem dosažení stanovených cílů, které zahrnují získávání výhodnějších nákupních podmínek, dosahování obratových bonusů, rozšiřování portfolia a hledání nových či efektivnějších nákupních strategií.
• Vytváříte a implementujete nákupní strategii, která bude podporovat naše obchodní cíle.
• Čeká vás jednání s dodavateli ohledně cen, podmínek a smluv, správa objednávek, nákup na sklad s ohledem na prodejnost a efektivitu celého distribučního řetězce s cílem jeho zkrácení.
• Máte na starost cenotvorbu produktů, která zajistí konkurenceschopnost a ziskovost.
• Analyzujete trh a vyhledáváte nové dodavatele.
• Zajistíte, aby materiály byly dodávány včas.
• Sledujete a vyhodnocujete výkon týmu i jednotlivých členů, aby byl zajištěn jejich rozvoj a efektivita.
• Úzce spolupracujete s ostatními odděleními na strategických projektech a podporujete celkový růst a úspěch společnosti.
• Nejlépe 5 let zkušeností v oblasti nákupu, z toho alespoň 2 roky na vedoucí pozici.
• Silné vyjednávací a komunikační dovednosti.
• Znalost nákupních procesů a technik.
• Schopnost strategického myšlení a plánování.
• Zkušenost s řízením týmu a rozvojem zaměstnanců.
• Komunikativní úroveň anglického jazyka (pro komunikaci se zahraničními dodavateli).
• Vysoká úroveň organizačních schopností a time managementu.
• Zaměření na lidi a týmovou spolupráci.
• Inovativní a proaktivní přístup.
• Schopnost otevřeně komunikovat a vyjadřovat své názory.
• Hned na začátku dostanete k ruce mentora, který vám podstatně zpříjemní zaškolovací proces.
• Možnost občasné změny prostředí odkud pracujete formou Home Office.
• Stabilní práci u férového českého zaměstnavatele.
• Otevřenost a přátelské prostředí.
• 2 dny Sick Days.
• Když nejde vše podle plánu, možnost záloh na výplatu.
• Zaměstnanecké slevy na celý sortiment.
• Kvalitní káva a čaj pro zahřátí a nabuzení.
• Společně užité akce, které již mají svou tradici (letní výlety, vánoční večírky).
• Stravenkový paušál za každý odpracovaný den do výplaty.
• Každýrok +1 den dovolené navíc (startujeme na 20 dnech).
• Možnost bezplatného využití firemního tarifu u T-mobile (neomezené volání, data a sms v rámci ČR).
• Vzdělávací kurzy. Mzda: 29.000- 35.000 Kč/měsíc
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?