- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hovoříte plynně německy? Mám pro Vás příležitost pracovat ve stabilní firmě, která šlape jak švýcarské hodinky!
Pro tradiční švýcarskou společnost hledám posilu do oddělení Nákupu!
Náplň práce:
- správa objednávek (kontrola správnosti, potvrzování, odesílání, ...)
- práce se systémem SAP (zakládání kmenových dat)
- spolupráce se švýcarskými kolegy
- komunikativní znalost NJ nutností !!!
- SŠ/VŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici
- pečlivost a smysl pro zodpovědnost
- nadstandartní finanční ohodnocení vč. bonusového systému
- 5 týdnů dovolené
- flexibilní pracovní dobu
- příspěvek na pojištění a volnočasové aktivity
- stravenky
- možnost dalšího rozvoje (kurzy, vzdělávání)
Nástup možný ihned!
Místo výkonu práce: Ústí nad Orlicí
Pokud Vás nabídka zaujala, neváhejte, zašlete mi svůj životopis a staňte se součástí týmu!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.