- 25 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Firma Siempelkamp CZ s.r.o., Blatnice p. Sv. Ant. 893, rozšiřuje NÁKUPNÍ ODDĚLENÍ a hledá nového kolegu na pozici administrativní pracovník/ce v oddělení nákupu (na hlavní pracovní poměr). Podmínkou je znalost německého jazyka na komunikativní úrovni (vhodné i pro absolventy). Nástup možný ihned. Benefity: 13. plat, náborový příspěvek ve výši 10.000,– Kč, dovolená navíc, služební mobilní telefon (i pro soukromé účely), stravenkový paušál (50 Kč/ den), příspěvek na penzijní připojištění (500 Kč / měsíčně), zvýhodněné telefonní tarify (i pro rodinné příslušníky), finanční odměny k životním výročím. Požadujeme: znalost německého jazyka na komunikativní úrovni, samostatnost a spolehlivost. Pracovní náplň: Administrativní práce v nákupu, každodenní komunikace přes e-mail a telefon s německými dodavateli.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.