- 65 000 Kč
- Plný úvazek
Co bude Vaším úkolem: plánování a koordinace agendy jednatele závodu, plánování meetingů (zasílání pozvánek); zajišťování služebních cest – ubytování, letenek, víz, pojištění; vedení zápisů z jednání a porad; zajištění administrativní podpory společnosti (sekretářské práce, zajišťování provozu zasedacích místností, péče o návštěvy a zajištění občerstvení); podpora při tvorbě prezentací; organizování firemních akcí; přijímání a odesílání korespondence; administrativní podpora kolegů; spolupráce se všemi odděleními společnosti; komunikace se společnostmi skupiny Mektec v Německu a Japonsku
Naše požadavky: SŠ/VŠ vzdělání; velmi dobrá znalost NJ a AJ podmínkou; praxe na obdobné pozici výhodou; příjemné vystupování, výborné organizační a komunikační schopnosti a samostatnost; flexibilita a pečlivost; důvěryhodnost a loajalita; znalosti práce na PC (MS-Office); řidičský průkaz sk. B
Nabízíme: uplatnění a seberealizaci v nadnárodní firmě s denním využitím cizích jazyků; dobrou dostupnost, parkoviště v areálu firmy; pružnou pracovní dobu; týden dovolené nad rámec ZP; dotované stravování v areálu firmy; osobní ohodnocení na základě stanovených cílů; příspěvek na dopravu; příspěvek na penzijní pojištění; jazykové kurzy; pitný režim; zvýhodněné tarify mobilních telekomunikačních služeb
Plný či částečný pracovní úvazek v rozsahu nejméně 32,5 hod týdně (plný v rozsahu 37,5 hod týdně).
mektec.jobs.cz
e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.