
mBlue Czech, s.r.o.
⋙Hlavní účetní (vedení dvoučlenného týmu)⋘
O nás

Naším posláním je lidi propojovat. V oceánu lidských schopností, zkušeností, talentů a osudů hledáme osobnosti, které budou mít největší přínos pro týmy našich firemních klientů. A uchazečům o zaměstnání hledáme pracovní prostředí a týmy, ve kterých nejlépe uplatní svůj potenciál a budou se cítit příjemně. Propojujeme potřeby společností s potřebami zaměstnanců.
O nás
Staňte se součástí stabilní společnosti s mezinárodním přesahem, kde panuje uvolněná atmosféra a neformální firemní kultura. Do menšího týmu finanční účtárny hledáme zkušenou posilu, která zastřeší dvoučlenný tým.
Náplň práce:
- Účtování účetních operací včetně banky, pokladny, dlouhodobého majetku a leasingu
- Kontrola správnosti účetních dokladů a jejich souladu s platnými předpisy
- Zajištění měsíčních a ročních závěrek, příprava podkladů pro auditory
- Správa DPH a kontrolních hlášení, komunikace s úřady a daňovým poradcem
- Dohled nad přijatými a vydanými fakturami, zejména u obchodů v rámci EU a třetích zemí
- Spolupráce při přípravě daňových přiznání a reportů pro mateřskou společnost
- Doporučování a zavádění zlepšení v účetních procesech a interních kontrolách
- Koordinace práce kolegů/kolegyň z finančního týmu
Co od Vás očekáváme:
- Praxe minimálně 5 let na pozici hlavní nebo samostatné účetní
- Dobrá znalost českého účetnictví, základní orientace v IFRS výhodou
- Zkušenost s mezinárodním prostředím – fakturace a obchodní operace s EU i mimo EU
- Dobrá znalost DPH a celní problematiky
- Pokročilá znalost MS Excel
- Komunikativní angličtina (úroveň B1–B2) – práce s fakturami, reporty a občasná komunikace s mateřskou společností
- Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí stabilní a finančně silné mezinárodní společnosti, která patří mezi lídry v dané oblasti
- Zodpovědnou a samostatnou roli s přesahem do mezinárodního účetnictví a reportingu
- Možnost úzké spolupráce s vedením společnosti a finančním ředitelem, podpora při zaučení
- Příležitost podílet se na zlepšování účetních a finančních procesů, digitalizaci a interních kontrolách
- Práci v menším, sehraném týmu s přátelskou atmosférou a otevřenou komunikací
- Notebook + telefon
- 25 dní dovolené + 3 sick days
- 2x v měsíci home office
- Možnost vzdělání formou lekcí AJ
- Stravenkový paušál a Fitness na pracovišti
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Fitness na pracovišti
- Parkoviště