- Zkrácený úvazek

Mlékárna Müller byla založena v roce 1896 v Bavorsku. Od roku 2008 aktivně rozvíjí své podnikání v celém regionu střední a východní Evropy. Naše pražská pobočka se sídlem v Praze 9 Kyjích má 25 zaměstnanců a panuje v ní přátelská a neformální atmosféra, na kterou jsme hrdí. V současné době hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici recepční - práce na částečný úvazek. Chcete nám pomoci přidat ještě více chuti do života, jste komunikativní, organizačně schopná/ý a zaměřená/ý na kancelářské povinnosti? Pak neváhejte a kontaktujte nás, budeme rádi, když se nám ozvete. Každý životopis si pečlivě přečteme a všem uchazečům do 7 dnů odpovíme, zda jsou pro nás vhodní.
- Zajištění recepce a plynulého chodu kanceláře
- Vyřizování e-mailů, telefonátů a komunikace s návštěvami
- Organizace kurýrních zásilek, objednávky kancelářských potřeb
- Podpora Office Managera a základní administrativní úkoly
- Objednávky letenek a hotelů přes externího poskytovatele
- Komunikace s IT podporou (i v angličtině)
- Pracovní doba (20 hod. týdně):
Po: 8:00–12:0, Út–Čt: 12:30–16:30, Pá: 8:00–12:00 (nebo 9:00–13:00)
- Příjemné a profesionální vystupování
- Zodpovědnost, pečlivost a samostatnost
- Znalost MS Office a Outlook
- rodilý mluvčí ČR
- Komunikativní angličtina (kvůli kolegům z DE/UK)
- Řidičský průkaz sk. B
🎯 Bonus 14 % z roční mzdy při splnění cílů na 100%
🍽 Stravenky/paušál 116 Kč/den
🎁 Benefit Plus – 1 940 Kč měsíčně
🧃 Neomezeně Müller produkty na pracovišti
☕ Občerstvení a ovoce zdarma
🚗 Parkování v areálu zdarma
📅 100 hodin dovolené + 0,5 dne volna dne 31.12.
🧘 Kvartální týmové akce s přespáním mimo Prahu
🎓 Přístup na Seduo.cz (260+ kurzů)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?