- 60 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Mlékárna Müller byla založena v roce 1896 v Bavorsku. Od roku 2008 aktivně rozvíjí své podnikání v celém regionu střední a východní Evropy. Naše pražská pobočka se sídlem v Praze 9 Kyjích má 25 zaměstnanců a panuje v ní přátelská a neformální atmosféra, na kterou jsme hrdí. V současné době hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici recepční - práce na částečný úvazek. Chcete nám pomoci přidat ještě více chuti do života, jste komunikativní, organizačně schopná/ý a zaměřená/ý na kancelářské povinnosti? Pak neváhejte a kontaktujte nás, budeme rádi, když se nám ozvete. Každý životopis si pečlivě přečteme a všem uchazečům do 7 dnů odpovíme, zda jsou pro nás vhodní.
- Zajištění recepce a plynulého chodu kanceláře
- Vyřizování e-mailů, telefonátů a komunikace s návštěvami
- Organizace kurýrních zásilek, objednávky kancelářských potřeb
- Podpora Office Managera a základní administrativní úkoly
- Objednávky letenek a hotelů přes externího poskytovatele
- Komunikace s IT podporou (i v angličtině)
- Pracovní doba (20 hod. týdně):
Po: 8:00–12:0, Út–Čt: 12:30–16:30, Pá: 8:00–12:00 (nebo 9:00–13:00)
- Příjemné a profesionální vystupování
- Zodpovědnost, pečlivost a samostatnost
- Znalost MS Office a Outlook
- rodilý mluvčí ČR
- Komunikativní angličtina (kvůli kolegům z DE/UK)
- Řidičský průkaz sk. B
🎯 Bonus 14 % z roční mzdy při splnění cílů na 100%
🍽 Stravenky/paušál 116 Kč/den
🎁 Benefit Plus – 1 940 Kč měsíčně
🧃 Neomezeně Müller produkty na pracovišti
☕ Občerstvení a ovoce zdarma
🚗 Parkování v areálu zdarma
📅 100 hodin dovolené + 0,5 dne volna dne 31.12.
🧘 Kvartální týmové akce s přespáním mimo Prahu
🎓 Přístup na Seduo.cz (260+ kurzů)

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.