- 75 000 – 85 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Jsi zkušeným manažerem implementačního týmu jednoho z větších ERP systémů nebo jako projekt manažer implementace? Rád/a bys vedl/a tým konzultantů a zopovídal/a za implementační proces, podporu a testování ERP systému? Pak je tato pozice dělaná jako pro tebe! Neváhej a pošli svůj životopis.
Mezinárodní IT společnost hledá do svých řád kolegu/kolegyni na nově vznikající pozici:
ERP TEAM MANAGER - ČÁSTEČNÝ HO (80-100.000 Kč)
* Vedení projektů technické implementace ERP systému
* Managment technické dodávky ERP implementace
* Nastavení, plánovaní a monitorovaní projektu
* Tvorba podkladů a dokumentace k projektu
* Komunikace napříč celou společností (pobočky, další týmy a management)
* Vedení cca 5 konzultantů
* VŠ vzdělání ekonomické nebo IT
* Zkušenost v projektech implementace ERP systémů na konzultantské či manažerské pozici podmínkou
* Project Management dovednosti
* MS Excel – pokročilý
* Výborné komunikační dovednosti v českém/slovenském a anglickém jazyce
* Týmovou orientace a pro-klientský přístup
* Ochotu občas vycestovat do zahraničí k zákazníkovi
* Kurzy angličtiny a němčiny
* hybridní model práce (částečný home office)
* mobilní telefon dle vlastního výběru
* 25 dní dovolené + sick days
* Místo na kolo & sprchy
* Kávu a čaj vždy po ruce
* Teambuildingové akce
* Multikulturní prostředí (komunikace se zahraničními kolegy)
* Workshopy dle tvých zájmů
* Místo výkonu práce: Brno

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.