- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte silné analytické a vůdčí schopnosti? Orientujete se v controllingu, rozpočtování a práci s ERP SAP? Hledáte příležitost vést menší tým a podílet se na finančním řízení dynamické společnosti? Pokud máte ekonomické vzdělání, zkušenosti z výrobního prostředí a chuť posouvat věci kupředu, pak hledáme právě vás! 😊
* Metodické řízení menšího týmu controllerů
* Zástup finančního ředitele
* Koordinace a metodické řízení tvorby rozpočtů
* Analýza odchylek od rozpočtu
* Hodnocení ziskovosti výrobků v SAP
* Prezentace hospodářských výsledků vedení společnosti
* Provádění ad-hoc analýz
* Poskytování podpory prodejnímu oddělení
* Silné vůdčí a komunikační dovednosti
* Plynulá znalost anglického jazyka
* Vysokoškolské nebo středoškolské ekonomické vzdělání
* Praxe s ERP SAP (FI/CO) a zkušenosti z průmyslové/výrobní společnosti
* Zkušenosti s tvorbou kalkulací, rozpočtů a dlouhodobých finančních plánů
* Výborné prezentační dovednosti
* Orientace na výsledky a schopnost efektivně plnit úkoly
* Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání, účast na nových projektech
* Flexibilní pracovní doba
* Možnost občasné práce z domova
* Široký systém benefitů a bonusů: příspěvek na dopravu, variabilní složka mzdy, vánoční bonus, odměny za pracovní výročí, extra dovolená, cafeteria systém, příspěvek na penzijní připojištění a další
* Lokalitu: Most
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?