- 38 000 – 48 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Jste lídr, který dokáže spojit precizní organizaci s inspirativním vedením týmu a máte komunikativní němčinu? Otevírá se vám šance stát se klíčovou osobností ve výrobní logistice – budete řídit tok materiálu i zboží od A do Z, nastavovat procesy s přímým dopadem na chod výroby a mít vliv na směřování celé společnosti.
Čeká vás prostředí, kde se cení inovativní myšlení, schopnost rozhodovat a odvaha posouvat věci kupředu. Pokud hledáte roli, kde každý den přináší nové výzvy, možnost růstu a práci s lidmi, kteří táhnou za jeden provaz – tohle je příležitost právě pro vás! 😊
* Vedení, motivace, hodnocení a kontrola výkonu podřízených pracovníků v rámci svěřeného celku organizace
* Plánování a řízení výroby, zpracování zakázek v souladu s požadavky zákazníků
* Koordinování a vyhodnocování všech logistických aktivit spojených s řízením procesů
* Zajištění optimalizace skladových zásob
* Organizace a zodpovědnost za provedení roční inventury
* Posouzení a hodnocení efektivnosti hospodaření a výkonnosti svěřeného úseku
* Tvorba příslušné dokumentace v rámci řízení logistických a distribučních procesů
* VŠ vzdělání ekonomického nebo technického zaměření
* Zkušenost s vedením, hodnocením a motivací týmu
* Znalost logistických procesů v návaznosti na výrobní procesy
* Schopnost komunikace v německém jazyce slovem i písmem
* Znalost MS-Office na vysoké úrovni
* ŘP sk. B nutnost, časté služební cesty
* 25 dní dovolené
* Volný dress code
* Jazykové kurzy (AJ/NJ)
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Stravenkový paušál
* Rozvržení pracovní doby: 7,00 – 15:00 hod.
* Lokalita: Chomutov

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.