- 45 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Toto je rozhodně výzva a velká příležitost pro JUNIORNÍHO motivovaného anglicky mluvícího zájemce (M/Ž) na začátku profesní dráhy, jež vítá pestrost a zdravou akčnost při výkonu práce pro nadnárodní globální firmu (avšak stále firmu rodinného typu).
Přesto, že pracoviště a tým nejbližších kolegů je v Plzni, bude vybraný zájemce řízen šéfem marketingu z USA a bude úzce spolupracovat s kolegou v UK.
Celý byznys se točí kolem sportu, takže hledám motivovaného sportovce, pro něhož bude práce v marketingu zároveň i koníčkem.
Budete pomáhat tvořit marketingové plány pro rozličné evropské trhy, komunikovat s koncovými zákazníky (zejm. Evropa), koordinovat a realizovat různé eventy, věnovat se podpoře sportovců, jímž jsou produkty firmy určeny (široká veřejnost, ale i profesionální šampioni), participovat na realizaci rozličných marketingových akcích či iniciativách.
Klíčovým bodem práce marketinogového koordinátora je "implementace" globálního marketingového plánu do specifického prostředí evropského trhu. Je zřejmé, že vybraný zájemce bude v úzkém sepjetí s koncovým zákazníkem v Evropě s metodikou a instrukcemi z mateřské centrály v USA.
Na lokální úrovni (tj. v rámci Evropy) se budete věnovat operativním činnostem z oblasti marketingu (např. merch, katalogy, videa, nákup reklamy aj.), pomáhat s koordinací dodávek sportovcům v evropském prostoru, věnovat se z pohledu marketingu potřebnému reportingu, analýzám, přípravě vzorků a výstavních materiálů pro veletrhy a další prezentační akce, zajišťovat např. i výstavní prostory, stánky atp.
Nutnou podmínkou pro úspěšné zvládnutí práce je velmi dobrá angličtina a flexibilita (s ohledem na časový posun Evropa - USA, kdy cca 1x týdně je potřeba zvládnout on-line meetingy), cca 3 - 4x ročně je reálné vycestování v rámci Evropy na zahraniční veletrhy.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?