
Grafton Recruitment s.r.o.
Full Remote | Customer Support | German Language
O nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Do you want to work for one of the most renowned airline groups in the world and help passengers?
Do you speak fluent German and have good command of English?
👉 Then don’t hesitate and send us your CV!
Job Description
-
Customer support for German-speaking clients
-
Providing information about products, services, reservations, etc.
-
Advising customers primarily via phone
Start date: immediately
Location: Brno or fully remote
Contract: permanent (unlimited)
Working hours: Monday – Sunday, 7:00 AM – 10:00 PM (40h/week)
REQUIREMENTS:
- Fluent in German and good command of English
- Residence in the Czech Republic
Willingness to work in shifts
- Strong communication skills
- Customer-oriented attitude and willingness to help clients
BENEFITS:22 days of annual leave
Meal allowance
Edenred card
Multisport card
Discount on company products
Contribution to further education
Option to work fully from home