Asistent/ka vedení společnosti - Ostrava

Hrabová, Ostrava
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Naše OBB letos slaví krásnych 30let! Za tu dobu stihlo:

  • vyrůst z jedné pobočky na 11 provozoven po celé republice
  • jsme specialisti na prodej stavebních materiálů, hlavně střešních krytin a doplňků k nim
  • orientujeme se na řemeslníky z řad klempířů a pokrývačů, stavební a realizační firmy a v neposlední řadě i na koncové zákazníky, kterým vždy ochotně poradíme
  • málokdo od nás odchází a i ten kdo odejde, chce dřív nebo později zpátky mezi nás
  • máme české srdce i hlavu a pravidla pro nás i ostatní stavíme na slušnosti a respektu
  • bereme se s humorem a práce nás baví
  • kdo umí, ten umí... a my chceme umět víc, proto se vzděláváme profesně, ale podporujeme i osobní zájmy a naše tradiční i netradiční koníčky Vždy mezi sebe rádi přivítáme každého, kdo s námi bude sdílet naše hodnoty a pomůže nám rozvíjet naše OBB alespoň do dalších kulatin :)

Momentálně hledáme zkušenou kolegyni nebo kolegu, kteří by doplnili náš skvělý tým na výše uvedené pozici. 

Náplň práce:

  • přímá podpora vedení společnosti
  • zajištění administrativní agendy - příprava, kontrola, zakládání a archivování dokladů spojených s obchodními aktivitami společnosti
  • evidence, zpracování a vyřizování korespondence
  • plnění jednorázových úkolů (vytváření a doplňování tabulek, smluv, objednávky zboží)
  • kompletní zajištění chodu kanceláře (zajištění občerstvení, kancelářských potřeb, přijímání návštěv, vyřizování telefonických hovorů aj.)
  • částečná zodpovědnost za agendu BOZP a PO (kontrola dodržování termínů revizí, školení atd.)
  • podpora v organizaci a osobní účast na inventurách na ostatních pobočkách
  • zodpovědnost za agendu pojistných událostí

Co od Vás očekáváme:

  • min. SŠ vzdělání
  • dobrou znalost práce s PC (primárně Excel, Word)
  • časovou flexibilitu (jednou za čas pracovní cesta v rámci ČR)
  • aktivní řidič


Co nám hraje do karet :)

  • pokud budete mít praxi v pojišťovnictví (kvůli kontrole smluv a vyřizování pojistných událostí)
  • velkou výhodou bude znalost stavebních materiálů (primárně se orientujeme na materiály pro střechy a suchou výstavbu)
  • praxe v administrativní pozici

Co Vám můžeme nabídnout:

  • hlavní pracovní poměr
  • férové platové ohodnocení a motivační odměny za dobře odvedenou práci
  • postupné zaškolení v průběhu zkušební doby
  • příjemná pracovní doba od 7:30 do 16:00hod :)
  • volné víkendy a svátky
  • otevřený a pohodový kolektiv
  • zajímavé firemní akce
  • možnost dalšího vzdělávání a kariérního růstu
  • nástup ihned/dohodou

Pokud Vás naše pracovní nabídka zaujala, neváhejte a dejte nám o sobě vědět:)

Těšíme se na Vaše reakce!

Benefity

  • Finanční bonusy a prémie
  • Možnost kariérního růstu
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Možnost parkování

Sídlo firmy

OBB stavební materiály, spol. s r.o.
Frýdecká 793
720 00 Ostrava

IČO: 64611809
Datová schránka: rqxqvxg
Další informace:
GPS: 49.775029,18.295642,
S-JTSK: -470240.88 -1108350.31, RUIAN: 25618822

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.