Mzdová účetní (ž/m)

Lanškroun
40.000 – 45.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Účel firmy:
Tvoříme vlastní svět chutí a vůní.
Našim cílem je nadšený zákazník, který u nás našel to své, pro co má smysl se stále vracet.
Tvoříme DOKONALOST z vášně pro řemeslo.

Chcete spojit svůj život se Sázavou?

Baví Vás práce s čísly, zažíváte radost z přesného výsledku na konci výpočtu? Dokážete udržet pozornost a soustředit se po delší časový úsek?

Máme skvělý tým a jedno volné místo!

Budete přímou podporou v oblasti:

  • naplňování MZDOVÉ a personální strategie společnosti,
  • kompletního zpracování mezd zaměstnancům,
  • přípravy podkladů v oblasti účtování mezd,
  • práce s docházkovým systémem,
  • přípravy podkladů pro komunikaci s příslušnými úřady,
  • zpracování pracovně právní agendy,
  • zpracování ročního zúčtování daně,
  • vyřizování záležitostí souvisejících s výstupy zaměstnanců,
  • administrativní podpory HR oddělení, tvorby podkladů pro reporty a statistiky.

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ vzdělání ekonomického směru,
  • zkušenosti v oblasti zpracování mezd,
  • pečlivý, systematický přístup k činnostem,
  • vytrvalost, schopnost stanovit si priority své práce,
  • schopnost pracovat pod časovým tlakem,
  • ochotu vzdělávat se a rozvíjet v dané oblasti,
  • trestní bezúhonnost,
  • znalost v oblasti mzdové a pracovněprávní legislativy,
  • ovládání uživatelských SW systémů (Excel, Word..).

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí úspěšné, moderní firmy,
  • vzdělávání a tréninky pro Váš osobní a profesní růst,
  • příležitost k osobnímu růstu a rozvoji,
  • služební telefon, pracovní notebook,
  • skvělý tým,
  • firemní benefity.

Sídlo firmy

Pekařství a cukrářství Sázava, a.s.
Sázava 180
563 01 Sázava

IČO: 25953524
Datová schránka: mhasrfp
Další informace:
GPS: 49.905751,16.62752,
S-JTSK: -588251.49 -1082360.14, RUIAN: 28115996

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.