O nás
Drážní úřad je klíčová instituce zajišťující rozvoj a regulaci železniční infrastruktury v České republice. Naše oddělení Kancelář ředitele DÚ je dynamickým a profesionálním týmem, který se podílí na zajištění kvalitního chodu úřadu. Hledáme kolegu/kolegyni, který/á se připojí k našemu týmu na pozici Referent státní správy.
Náplň práce:
- Zajištění plynulého chodu odboru Kancelář ředitele DÚ
- Příprava a kontrola podkladů pro jednání ředitele DÚ a ředitelky odboru
- Vedení spisové služby a správa dokumentace
- Kontrola formální správnosti, evidence a archivace dokumentů odboru
Co Vám nabízíme : 💰
- Profesní a jazykové vzdělávání 📚
- Pružné pracovní rozvržení 🕒
- 5 týdnů dovolené 🌴
- Zdravotní volno 🏥
- Stravenkový paušál 123 Kč za odpracovanou směnu 🍴
- eBenefity nebo příspěvek na penzijní pojištění 💼
- Jízdní výhody 🚗
- Služební telefon 📱
Co od vás očekáváme
- Středoškolské vzdělání s maturitou
- Vynikající organizační schopnosti
- Bezúhonnost
- Zkušenosti s administrativními procesy a spisovou službou výhodou
Pokud máte zájem o pozici, zašlete motivační dopis a životopis na e-mail: e-mail přes
Zasláním životopisu souhlasíte se zpracováním osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Příspěvek na dovolenou
- Přátelské prostředí