- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.
Budete dlouhodobě pracovat s přidělenými klienty. Budete jim naslouchat, ptát se a analyzovat jejich představy a přání tak, abyste pro ně byli schopni najít co nejlepší finanční řešení, dobře poradit a nastavit osobní finanční plán.
Stanete se odborníkem na investice, pojištění a hypotéky, budete spolupracovat s dalšími specialisty a pomáhat méně zkušeným kolegům.
Čeká vás práce s nejmodernějším bankovnictvím v tabletu a dalšími vymazlenými aplikacemi.
Umíte jednat s klienty s příjemným a profesionálním přístupem a orientujete se ve finančních produktech napříč trhem.
Máte zkušenosti s péčí o klientské portfolio a organizací pravidelných schůzek s klienty, abyste zlepšili jejich finanční situaci.
Pracoval/a jste ve finančním sektoru alespoň 2 roky a dosáhl/la jste prokazatelných výsledků.
Vlastníte zákonné certifikace (Úvěry, Životní pojištění, Penze a Kapitálový trh I.), další certifikace jsou výhodou.
Podporujete naší strategii zvýšení finančního zdraví klientů.
Našlapanou adaptací, během které se budete učit nejen praxí od těch nejlepších, ale máme pro vás připraven náš vlastní intenzivní vzdělávací program prezenčních kurzů, e-learningů a dalších vzdělávacích aktivit. K ruce budete mít zkušené kolegy na pobočce, mentora a podpůrné týmy.
Nadstandardními benefity, které můžete prozkoumat níže.
Osobním a profesním rozvojem, který si sami zvolíte v rámci nabízených programů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?