- Zkrácený úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Customer Care & Back Office Admin
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máte zkušenosti z back office nebo customer care, jste proaktivní a nebojíte se komunikace s kolegy ze zahraničí?
Hledáme posilu na pozici CUSTOMER CARE & BACK OFFICE ADMIN!
Co bude náplní Vaší práce?
- Komunikace s partnery a zákazníky
- Komunikace s externím skladem a centrálou
- Podpora obchodního týmu (prezentace a reporty)
Nástup: Ihned
Lokalita: Praha 4
POŽADAVKY:
- Zkušenost na obdobné pozici
- Znalost anglického jazyka (španělština, chorvatština, polština výhodou)
- Znalost MS Office (PowerPoint, Excel)
- Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- Zodpovědnost, samostatnost a pečlivost
- Proaktivní přístup
- ŘP skupiny B
BENEFITY:
- Bonus 20%
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál
- Příspěvek na dopravu
- Flexibilní pracovní doba
- Možnost home office