- Zkrácený úvazek

ARCOS FM CZ s.r.o.
Asistent/ka/Assistent/in
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost ARCOS FM CZ s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Saller Group je mezinárodní developer v oblasti nemovitostí, který již více než 30 let úspěšně plánuje, staví, pronajímá a spravuje komerční nemovitosti jako jsou obchodní centra a retail parky. Naše úspěchy stojí na práci více než 300 zaměstnanců v Německu, České republice, Polsku a na Slovensku. Především díky jejich profesionalitě trvale rosteme a jsme spolehlivým partnerem pro naše nájemce.
O nás
Saller Group je mezinárodní developer v oblasti nemovitostí, který již více než 30 let úspěšně plánuje, staví, pronajímá a spravuje komerční nemovitosti jako jsou obchodní centra a retail parky. Naše úspěchy stojí na práci více než 300 zaměstnanců v Německu, České republice, Polsku a na Slovensku. Především díky jejich profesionalitě trvale rosteme a jsme spolehlivým partnerem pro naše nájemce.
Die Saller Group ist ein internationaler Immobilienentwickler, der seit über 30 Jahren erfolgreich Gewerbeimmobilien wie Einkaufszentren und Fachmarktzentren plant, baut, vermietet und verwaltet. Unsere Erfolge basieren auf der Arbeit von mehr als 300 Mitarbeitern in Deutschland, Tschechien, Polen und der Slowakei. Vor allem dank ihrer Professionalität wachsen wir stetig und sind ein verlässlicher Partner für unsere Mieter
Náplň práce:
- Zpracování přijaté a odeslané pošty, skenování dokumentů, ukládání dat na firemní strukturu, zapisování přijatých faktur do k tomu určenému Programu, práce s datovými schránkami, zpracovávání různých přehledů a reportů, objednávání kancelářských potřeb, přijímání a obsluha hostů, přepojování příchozích tel. hovorů, součinnost s oddělením vnitřní správy např. při odvozu služebních vozů do servisu atp. (Bearbeitung Postein-/ausgang, Scannen von Dokumenten, Speichern von Daten in die Firmenstruktur, Ablegen von empfangener Rechnungen in das vorgesehene Programm, Arbeiten mit Datenboxen, Bearbeitung verschiedener Übersichten und Berichte, Bestellung von Büromaterial, Empfang und Bedienung von Gästen, Weiterleitung eingehender Anrufe, Zusammenarbeit mit der Abt. Orga, z.B. beim Transport von Firmenwagen zum Service, etc.)
- Střídání ranních a odpoledních směn (Wechsel von Früh- und Spätschichten)
Co od Vás očekáváme:
- praxe ve všeobecné administrativní činnosti (Erfahrung in allgemeinen Verwaltungstätigkeiten)
- Příjemné vystupování (Angenehmes Auftreten)
- Ochota učit se novým věcem (Bereitschaft, Neues zu lernen)
- Ochota ke střídání ranních a odpoledních směn (Bereitschaft zum Wechsel von Früh- und Spätschichten)
- Dobrou/obstojnou znalost německého a/nebo anglického jazyka – preferujeme němčinu, kandidát bude v cizím jazyce pravidelně komunikovat s naší firemní centrálou v Německu (gute/angemessene Deutsch- und/oder Englischkenntnisse – wir bevorzugen Deutsch, der Kandidat kommuniziert regelmäßig in einer Fremdsprache mit dem Firmensitz/Firmeninhaber)
- Řidičský průkaz sk. B (Führerschein Gruppe B)
- Dobrá znalost MS Office (Gute MS Office Kenntnisse)
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí úspěšné a neustále rostoucí firmy (Hintergrund eines erfolgreichen und stetig wachsenden Unternehmens)
- Využití cizích jazyků, práce v mezinárodním prostředí a moderní pracoviště (Fremdsprachensprache, Arbeiten in einem internationalen Umfeld und modernen Arbeitsplatz)
- Dle podmínek interních směrnic nabízíme řadu Benefitů např. – viz níže. (nach internen Regelungen bieten wir viele Zusatzleistungen, z.B. - siehe unten)
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na mobilní tarif
- Parkoviště



