- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Aukro je největší české tržiště – najdete u nás jak aukce, tak prodej za pevné ceny. Naším cílem je poskytovat prodávajícím i nakupujícím bezpečné místo pro prodej za nejlepší možnou cenu, nabídnout unikátní zboží z různých odvětví a potěšit i toho nejnáročnějšího sběratele. Ročně nás využije přes 4 miliony uživatelů a prodá se přes nás zboží za více než 4 miliardy korun. V 2023 nás čeká rozšíření portfolia, expanze na další trhy a prohloubení expertízy v klíčových segmentech.
Do C-level týmu tak nově hledáme Head of Customer Care, kterému svěříme do rukou spokojenost našich prodejců a nakupujících a bude se s námi podílet na expanzi.
Zkušeného člověka který má praxi s transformací, rozvojem a škálováním customer care v rychle rostoucí firmě. Ideální zkušenost je se stavbou CC oddělení, jejím následným škálováním a vedením týmu cca o 30 lidech.
Sedne k nám systematický a hands-on člověk, který se nebojí vyhrnout si rukávy a dokáže úzce spolupracovat s produktem a IT vývojem. Hledáme u něj schopnost přinášet nové nápady, vytvořit strategii a na základě uživatelských dat hledat cesty pro zkvalitnění servisu směrem k zákazníkům.
Povahově hledáme nadšeného a upřímného člověka, který se nebojí přicházet s vlastními nápady, dokáže být asertivní a má silné prozákaznické myšlení
Transformace zákaznické podpory na moderní a kvalitní zákaznickou péči
Implementace CRM systému a dalších nástrojů relevantní pro customer care
Rozvoj a udávání strategie naší zákaznické péče včetně rozvoje a škálování aktuálního týmu
Nastavení a zjednodušení procesů, posouvání projektů a starost o zásadní metriky CC jako je zákaznická NPS, rychlost reakce a podobně
Podílení se na rozvoji produktu a kvality Aukra v kooperaci s Produktovým a Vývojovým oddělením
Úzká spolupráce se CEO a managementem Aukra na strategii firmy
Fungování pod Pale Fire Capital a sdílení know-how napříč skupinou
CEO - Jan Sadílek
úzká spolupráce s CPO a CSO
Dáme vám volné ruce ve vybudování nových částí call centra, zautomatizováním procesů a překopání toho, co vidíte jako nefunkční pro náš další posun
Prostor pro učení se a zkoušení nových věcí, ale i pro implementaci vašich znalostí a předchozích zkušeností
Stojí před námi výzvy spojené s expanzí, rozšiřováním portfolia a zjednodušováním procesů, pro které budete klíčovým člověkem
Těšíme se na vás!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?