- 25 000 – 27 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Aukro je největší české tržiště – najdete u nás jak aukce, tak prodej za pevné ceny. Naším cílem je poskytovat prodávajícím i nakupujícím bezpečné místo pro prodej za nejlepší možnou cenu, nabídnout unikátní zboží z různých odvětví a potěšit i toho nejnáročnějšího sběratele. Ročně nás využije přes 4 miliony uživatelů a prodá se přes nás zboží za více než 4 miliardy korun. V 2023 nás čeká rozšíření portfolia, expanze na další trhy a prohloubení expertízy v klíčových segmentech.
Do C-level týmu tak nově hledáme Head of Customer Care, kterému svěříme do rukou spokojenost našich prodejců a nakupujících a bude se s námi podílet na expanzi.
Zkušeného člověka který má praxi s transformací, rozvojem a škálováním customer care v rychle rostoucí firmě. Ideální zkušenost je se stavbou CC oddělení, jejím následným škálováním a vedením týmu cca o 30 lidech.
Sedne k nám systematický a hands-on člověk, který se nebojí vyhrnout si rukávy a dokáže úzce spolupracovat s produktem a IT vývojem. Hledáme u něj schopnost přinášet nové nápady, vytvořit strategii a na základě uživatelských dat hledat cesty pro zkvalitnění servisu směrem k zákazníkům.
Povahově hledáme nadšeného a upřímného člověka, který se nebojí přicházet s vlastními nápady, dokáže být asertivní a má silné prozákaznické myšlení
Transformace zákaznické podpory na moderní a kvalitní zákaznickou péči
Implementace CRM systému a dalších nástrojů relevantní pro customer care
Rozvoj a udávání strategie naší zákaznické péče včetně rozvoje a škálování aktuálního týmu
Nastavení a zjednodušení procesů, posouvání projektů a starost o zásadní metriky CC jako je zákaznická NPS, rychlost reakce a podobně
Podílení se na rozvoji produktu a kvality Aukra v kooperaci s Produktovým a Vývojovým oddělením
Úzká spolupráce se CEO a managementem Aukra na strategii firmy
Fungování pod Pale Fire Capital a sdílení know-how napříč skupinou
CEO - Jan Sadílek
úzká spolupráce s CPO a CSO
Dáme vám volné ruce ve vybudování nových částí call centra, zautomatizováním procesů a překopání toho, co vidíte jako nefunkční pro náš další posun
Prostor pro učení se a zkoušení nových věcí, ale i pro implementaci vašich znalostí a předchozích zkušeností
Stojí před námi výzvy spojené s expanzí, rozšiřováním portfolia a zjednodušováním procesů, pro které budete klíčovým člověkem
Těšíme se na vás!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.