☎️ Pracuj pro pracovní portál - skvělá příležitost! 🎯
- Vinohrady, Praha
- Coweo Technologies s.r.o.
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Lokalita | Praha |
Firma | AUKRO s.r.o. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Obchod, nákup a prodej zboží, Management, Ředitel / ředitelka zákaznických služeb |
Min. vzdělání | Vysokoškolské / universitní |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Aukro je největší české tržiště – najdete u nás jak aukce, tak prodej za pevné ceny. Naším cílem je poskytovat prodávajícím i nakupujícím bezpečné místo pro prodej za nejlepší možnou cenu, nabídnout unikátní zboží z různých odvětví a potěšit i toho nejnáročnějšího sběratele. Ročně nás využije přes 4 miliony uživatelů a prodá se přes nás zboží za více než 4 miliardy korun. V 2023 nás čeká rozšíření portfolia, expanze na další trhy a prohloubení expertízy v klíčových segmentech.
Do C-level týmu tak nově hledáme Head of Customer Care, kterému svěříme do rukou spokojenost našich prodejců a nakupujících a bude se s námi podílet na expanzi.
Zkušeného člověka který má praxi s transformací, rozvojem a škálováním customer care v rychle rostoucí firmě. Ideální zkušenost je se stavbou CC oddělení, jejím následným škálováním a vedením týmu cca o 30 lidech.
Sedne k nám systematický a hands-on člověk, který se nebojí vyhrnout si rukávy a dokáže úzce spolupracovat s produktem a IT vývojem. Hledáme u něj schopnost přinášet nové nápady, vytvořit strategii a na základě uživatelských dat hledat cesty pro zkvalitnění servisu směrem k zákazníkům.
Povahově hledáme nadšeného a upřímného člověka, který se nebojí přicházet s vlastními nápady, dokáže být asertivní a má silné prozákaznické myšlení
Transformace zákaznické podpory na moderní a kvalitní zákaznickou péči
Implementace CRM systému a dalších nástrojů relevantní pro customer care
Rozvoj a udávání strategie naší zákaznické péče včetně rozvoje a škálování aktuálního týmu
Nastavení a zjednodušení procesů, posouvání projektů a starost o zásadní metriky CC jako je zákaznická NPS, rychlost reakce a podobně
Podílení se na rozvoji produktu a kvality Aukra v kooperaci s Produktovým a Vývojovým oddělením
Úzká spolupráce se CEO a managementem Aukra na strategii firmy
Fungování pod Pale Fire Capital a sdílení know-how napříč skupinou
CEO - Jan Sadílek
úzká spolupráce s CPO a CSO
Dáme vám volné ruce ve vybudování nových částí call centra, zautomatizováním procesů a překopání toho, co vidíte jako nefunkční pro náš další posun
Prostor pro učení se a zkoušení nových věcí, ale i pro implementaci vašich znalostí a předchozích zkušeností
Stojí před námi výzvy spojené s expanzí, rozšiřováním portfolia a zjednodušováním procesů, pro které budete klíčovým člověkem
Těšíme se na vás!
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.
Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.
Zvládání stresu je individuální. Jsou lidé, kteří milují, když je jejich práce extrémně stresová, a naopak jsou tací, které sebemenší stres vykolejí. Ukážeme vám metody, které vám při pravidelném tréninku pomohou zbavit se stresu z práce. Doplníme i rady, co od stresu dlouhodobě nepomůže.
Práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatele upravuje zákoník práce. Dozvíte se, jaké jsou povinnosti zaměstnance podle zákoníku práce, jaká jsou jeho práva, a jaké povinnosti má zaměstnanec vůči svému zaměstnavateli.
Kdy mám nárok na dovolenou? Kdy vzniká nárok na dovolenou? Na všechny vaše otázky odpovíme! Ukážeme si, jak si nárok jednoduše sami spočítáte. Vysvětlíme si, za jakých podmínek můžete svou dovolenou převést do dalšího roku.
Ukončení pracovního poměru ve zkušební době není nic, co bychom chtěli. Ale občas i přes veškerou snahu to musíme udělat. Poradíme vám, jak správně postupovat při zrušení pracovního poměru ve zkušební době, a přidáme i formulář, který můžete použít.
Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.
Potřebujete se krátkodobě postarat o dítě či osobu blízkou? Povíme vám, jaké jsou podmínky pro výplatu ošetřovného, o koho ze svých příbuzných můžete pečovat, kdo a jak dlouho může pečovat a kdy výplatu ošetřovného dostanete.
Pokud se vám v práci stal pracovní úraz, je třeba ho hned nahlásit. Povíme si, jaké kroky musí udělat zaměstnavatel, aby váš úraz vyšetřil. Rozebereme, na co máte vy jako zraněný zaměstnanec nárok. I zranění na teambuildingu může být pracovním úrazem. Co naopak pracovním úrazem není, se dozvíte samozřejmě také.
Není jednoduché vybrat novou společnost, ve které budete několik let pracovat, spolupracovat s ostatními kolegy, do budoucna i předávat své znalosti a své zkušenosti nováčkům. Jak si vybrat práci, ať již jste absolventem či jen chcete práci změnit, probereme v našem článku, kde se zaměříme na výběr oboru i na další klíčové parametry. Pro inspiraci přidáme i obory, o které bude největší zájem.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje