- 30 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE máte jistotu a budoucnost.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Hodil by se nám
Projektový manažer staveb, který bude mít na starosti přípravu a realizaci výstavbových projektů dle schváleného investičního plánu, především v lokalitách západních a severních Čechách (s místem výkonu práce v Praze).
Budete nést komplexní odpovědnost za svěřené projekty, včetně termínů, rozpočtů, výběrových řízení a smluv o dílo. Vaší úlohou bude spolupracovat s interními zákazníky a odbornými odděleními na specifikaci zadání, procesně a technicky řídit investiční akce na stávajících i nových projektech, připravovat zadávací podklady pro výběrová řízení a organizovat výběrová řízení dle interních směrnic. Budete se také podílet na projektech v oblasti energetických úspor a koordinovat externí i interní účastníky projektů, jako jsou projektanti, zhotovitelé a technický dozor.
Vaše dílčí úkoly zahrnují jednání s interním zákazníkem a dalšími odděleními společnosti ohledně specifikace zadání, smluvní a technické zajištění přípravné fáze projektů a komplexní organizaci realizační fáze projektů. Budete odpovědný za poptávku a výběr servisního dodavatele a zajištění hladkého průběhu všech fází výstavbového projektu. Vaše role bude klíčová při koordinaci týmů a efektivní komunikaci mezi všemi zainteresovanými stranami.
Kromě toho od Vás očekáváme aktivní přístup a schopnost rychlého rozhodování při řešení nečekaných situací a problémů. Budete se podílet na kontinuálním zlepšování procesů, abychom dosáhli co nejlepších výsledků a všech projektů v časovém plánu a s dodržením rozpočtu.
Férová mzda a řada dalších benefitů
- smlouva na dobu neurčitou
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
- příspěvek na stravování 100,- / den
- celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
- služební automobil i k soukromým účelům
- možnost home office
- stabilizační kvartální odměna až 4 %
Fajn, že jste dočetl/a až jsem. Teď už jen stačí poslat nám svůj životopis.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.