- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
V ERA v Pardubicích se zabýváme vývojem, výrobou a implementací pasivních sledovacích systémů pro civilní i vojenské účely. Naše systémy zajišťují bezpečnost letového provozu v 67 zemích pěti kontinentů, ať již na velkých mezinárodních letištích či území celých států. Úspěšně pokračujeme ve vývoji originální české technologie a navazujeme na dlouhodobé hodnoty jimiž jsou TRADICE, SPOLEHLIVOST, BEZPEČNOST a BUDOUCNOST
Do týmu podpory obchodu hledáme nového kolegu na pozici obchodní inženýr. Pozice je vhodná pro absolventy s technickým vzděláním, kteří chtějí proniknout do oblasti letectví, mají zájem o cestování po celém světě a chtějí mít možnost navázat kontakty napříč celou firmou s tím, že se do budoucna mohou posunout např. na pozici obchodního manažera, produktového manažera nebo do jiných sektorů společnosti. Dejte nám o sobě vědět!
analýze požadavků zákazníků
přípravě nabídek a studií
koordinaci návrhů a řešení s ostatními útvary firmy
tvorbě obchodně-technické dokumentace
prezentaci nabídek
podpoře obchodních manažerů
VŠ nebo vyšší odborné technického zaměření (nejlépe v oblasti radiokomunikační/radarové systémy)
pokročilou znalost angličtiny
výbornou znalost MS Office (zejména MS Word, MS Excel)
schopnost práce v týmu
ochotu cestovat
zodpovědnost, komunikativnost
řidičský průkaz sk. B
orientaci v oblasti letectví
zájem o naše technologie
schopnost rychle se učit novým věcem
zajímavou práci pro ryze českou firmu, která je lídrem na trhu v oblasti ATC
možnost podílet se na zajímavých projektech v rámci HR týmu
pružnou pracovní dobu a moderní klimatizované kanceláře
vlastní jídelnu a fitness na pracovišti
týden dovolené navíc
další benefity (příspěvky na aktivity dětí, Multisport karta, podpora vzdělávání, lékařská péče a právní služby pro zaměstnance)
Pokud Vás zaujala naše firma, ale tohle není úplně ta pozice, na kterou chcete reagovat, navštivte naše webové stránky kariera.era.aero!!!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?