- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
MĚSTO HOŘICE
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Rada města Hořice na základě usnesení č. RM1/25/2023 ze dne 15. 11. 2023
vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovní pozice:
Ředitel/ka příspěvkové organizace Sociální služby města Hořice
Předpoklady:
Kvalifikační a další požadavky:
Osobnostní předpoklady a jiné požadavky:
Obsahové náležitosti přihlášky:
Místo výkonu práce:
město Hořice
Pracovní poměr:
doba neurčitá
Platové zařazení:
dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, a nařízení
vlády č. 222/2010 Sb., kterým se stanoví katalog prací a kvalifikační předpoklady, v platném znění.
Nabízíme: 3 dny zdravotního volna, příspěvek na stravování, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb.
Přihlášku s uvedenými doklady doručí uchazeči v zalepené obálce na podatelnu MěÚ Hořice, případně zašlou poštou na adresu:
Město Hořice, náměstí Jiřího z Poděbrad 342, 508 01 Hořice,
nejpozději do 18. 1. 2024.
Na obálce uchazeči vyznačí: „Neotevírat — VŘ – ředitel/ka Sociálních služeb města Hořice“
Výběrové řízení bude probíhat ve dvou kolech; na základě kontroly splnění požadavků a ohodnocení doručených koncepcí řízení a rozvoje organizace v prvním kole budou
vybraní uchazeči pozváni na ústní pohovor. O přesném termínu druhého kola výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni v pozvánce.
Předpokládaný nástup do zaměstnání je 1. 3. 2024, případně v jiném termínu po dohodě s vybraným uchazečem. Bližší informace o pracovním místě poskytne Bc. Jana Bouzková,
místostarostka a gestorka za agendu sociálních věcí zobrazit tel. číslo , nebo Ing. arch. Martin Pour,
starosta, zobrazit tel. číslo .
Toto oznámení bylo zveřejněno dne 21. 11. 2023 vyvěšením na úřední desce a umístěním na webových stránkách města Hořice: www.horice.org/volna-mista.
Podáním přihlášky uchazeč bere na vědomí, že město Hořice bude pro potřeby výběrového řízení zpracovávat jeho osobní údaje. Zpracování bude probíhat v souladu s příslušnými právními
normami o ochraně osobních údajů a s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU)
2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním
osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o
ochraně osobních údajů).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu, a to bez udání důvodu. Uchazeč nemá nárok na úhradu nákladů, které mu vznikly v souvislosti s účastí
ve výběrovém řízení. Vyhlašovatel si dále vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče.
Po ukončení výběrového řízení budou přílohy přihlášky vráceny pouze na vyžádání.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?