- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jste milovníkem dobrého jídla? Máte zkušenosti s vedením gastro provozu, ale stále jste nenašel/a to pravé místo, kde byste uplatnil/a své zkušenosti a nápady? Přáli byste si být součástí ambiciózní, dynamicky se rozvíjející firmy a sdílet s námi vizi Pro nově vznikající sociální podnik v oblasti gastronomie hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici
Ředitel/ka sociálního podniku
Co vás čeká
Čeká Vás rozjezd a rozvoj nového gastro provozu se sociálním přesahem – převážná část zaměstnanců bude z řad osob znevýhodněných na trhu práce. Ředitel/ka tohoto provozu nese plnou zodpovědnost za všechny aktivity vedoucí ke zdárnému otevření a hladkému následnému provozu. Má na starost kontrolu plnění cílů sociálního podniku. Plánuje rozvoj podniku na principech sociálního podnikání. Zajišťuje efektivnost hospodaření a hodnocení výkonnosti. Vytváří a kontroluje provozní finanční plány, podílí se na tvorbě, schvalování a kontrole dodržování vnitřních procesů. Reprezentuje společnost, jedná s potenciálními obchodními partnery a dodavateli. Podílí se na sestavování rozvojových plánů, vyhodnocuje plnění jednotlivých úkolů. Organizačně zajišťuje přijímání nových pracovníků a jejich zapracování. Organizuje a motivuje zaměstnance při jejich personálním rozvoji a zvyšování kvalifikace. Zajišťuje propagaci a marketing podniku (vznik webu a FB, spoluorganizace akcí v podniku, umisťování menu na web a jiné zdroje). Provádí průběžný průzkum trhu, sleduje přání a potřeby zákazníků, sleduje cenovou politiku. Úzce spolupracuje s jednatelem společnosti, účetní a odborným garantem projektu. Řídí, organizuje a plánuje provoz podniku. Stará se o dohled nad chodem směn, komunikuje přímo se zákazníky, přímo vede tým zaměstnanců, udržuje kontakt s dodavateli, řídí zásobování, objednávky, přejímání a kontrolu zboží. Má tedy na starosti suroviny, personál i zákazníky. Společně s kuchařem tvoří normy, sestavuje menu, starají se o dodržování hygienických předpisů. Citlivě přistupuje k dalším zaměstnancům vzhledem k jejich hendikepu. Je jejich pomocníkem a učitelem. Zodpovídá za odborný mentoring ZP zaměstnanců v provozovně mimo jejich práci v kuchyni (kterou mentoruje kuchařka).
Co vám můžeme nabídnout
odpovídající platové ohodnocení
příjemné pracovní prostředí
možnost seberealizace a řízení vlastní budoucnosti
obědy za pár korun
jistota výplaty na vašem účtu vždy 15. den v měsíci
telefon i pro soukromé účely
25 dní placeného volna
zaměstnanecká sleva na všech našich pobočkách
možnost osobního a profesního růstu
po roce provozu možnost podílu na zisku
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?