Ředitel/ka sociálního podniku

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (na dobu určitou 1. 10. 2020 — 30. 9. 2021)
Lokalita Liberec
Firma Sdružení TULIPAN, z.s.
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jste milovníkem dobrého jídla? Máte zkušenosti s vedením gastro provozu, ale stále jste nenašel/a to pravé místo, kde byste uplatnil/a své zkušenosti a nápady? Přáli byste si být součástí ambiciózní, dynamicky se rozvíjející firmy a sdílet s námi vizi Pro nově vznikající sociální podnik v oblasti gastronomie hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici

Ředitel/ka sociálního podniku

Co vás čeká

Čeká Vás rozjezd a rozvoj nového gastro provozu se sociálním přesahem – převážná část zaměstnanců bude z řad osob znevýhodněných na trhu práce. Ředitel/ka tohoto provozu nese plnou zodpovědnost za všechny aktivity vedoucí ke zdárnému otevření a hladkému následnému provozu. Má na starost kontrolu plnění cílů sociálního podniku. Plánuje rozvoj podniku na principech sociálního podnikání. Zajišťuje efektivnost hospodaření a hodnocení výkonnosti. Vytváří a kontroluje provozní finanční plány, podílí se na tvorbě, schvalování a kontrole dodržování vnitřních procesů. Reprezentuje společnost, jedná s potenciálními obchodními partnery a dodavateli. Podílí se na sestavování rozvojových plánů, vyhodnocuje plnění jednotlivých úkolů. Organizačně zajišťuje přijímání nových pracovníků a jejich zapracování. Organizuje a motivuje zaměstnance při jejich personálním rozvoji a zvyšování kvalifikace. Zajišťuje propagaci a marketing podniku (vznik webu a FB, spoluorganizace akcí v podniku, umisťování menu na web a jiné zdroje). Provádí průběžný průzkum trhu, sleduje přání a potřeby zákazníků, sleduje cenovou politiku. Úzce spolupracuje s jednatelem společnosti, účetní a odborným garantem projektu. Řídí, organizuje a plánuje provoz podniku. Stará se o dohled nad chodem směn, komunikuje přímo se zákazníky, přímo vede tým zaměstnanců, udržuje kontakt s dodavateli, řídí zásobování, objednávky, přejímání a kontrolu zboží. Má tedy na starosti suroviny, personál i zákazníky. Společně s kuchařem tvoří normy, sestavuje menu, starají se o dodržování hygienických předpisů. Citlivě přistupuje k dalším zaměstnancům vzhledem k jejich hendikepu. Je jejich pomocníkem a učitelem. Zodpovídá za odborný mentoring ZP zaměstnanců v provozovně mimo jejich práci v kuchyni (kterou mentoruje kuchařka).

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • zkušenosti v oboru (gastroprovozu) – minimálně 5 let
  • vzdělání v oblasti sš, vš gastronomického směru
  • manažerské dovednosti
  • ŘP skupiny „B“ – podmínkou
  • výborná znalost práce na PC
  • řízení min. 10-ti členného týmu – min. 5 let
  • znalost hygienických směrnic a systému HACCP.
  • spolehlivost, flexibilita, iniciativní a proaktivní jednání
  • související ekonomické znalosti
  • ztotožnění se sociálním podnikem a jeho sociálními a ekonomickými cíli
  • zkušenosti s cílovou skupinou, převážně osob se zdravotním postižením budou vítány
  • komunikativnost
  • zvládání stresových situací
  • sociální cítění
  • příjemné vystupování,
  • zodpovědnost, flexibilita, loajalita
  • týmový duch, protože budete trávit čas se svými kolegy na provoze.
  • blízký přístup „náš zákazník, náš pán“, protože hosté jsou u nás na prvním místě

Co vám můžeme nabídnout

odpovídající platové ohodnocení
příjemné pracovní prostředí
možnost seberealizace a řízení vlastní budoucnosti
obědy za pár korun
jistota výplaty na vašem účtu vždy 15. den v měsíci
telefon i pro soukromé účely
25 dní placeného volna
zaměstnanecká sleva na všech našich pobočkách
možnost osobního a profesního růstu
po roce provozu možnost podílu na zisku

Máte zájem o tuto nabídku?

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2020 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena