- 100 000 Kč
- Plný úvazek

MĚSTO HOŘICE
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Rada města Hořice vyhlašuje
výběrové řízení na pracovní pozici:
Ředitel/ka společnosti Městská energetická – HOŘICE, s.r.o.
Řízení chodu a vedení týmu pracovníků obchodní společnosti ve vlastnictví města Hořice, jejíž předmětem činnosti je výroba tepelné a elektrické energie a jejich distribuce, hospodaření
s majetkem společnosti, zpracování výročních zpráv pro zřizovatele, příprava podkladů
pro kontrolu ze strany zřizovatele. Tvorba konceptu rozvoje energetiky a teplárenství v Hořících a spolupráce s energetickým týmem města Hořice.
Kvalifikační a další požadavky:
Požadavky na odborné znalosti a praxi:
Osobnostní předpoklady a jiné požadavky:
Obsahové náležitosti přihlášky:
Místo výkonu práce:
město Hořice
Pracovní poměr:
doba neurčitá
Nabízíme: 25 dní dovolené; v případě plnění požadovaných úkolů 13. - 14. plat; příspěvek na stravné; příspěvek ze sociálního fondu; služební telefon a notebook.
Přihlášku s uvedenými doklady doručí uchazeči v zalepené obálce na podatelnu MěÚ Hořice, případně zašlou poštou na adresu:
Město Hořice, náměstí Jiřího z Poděbrad 342, 508 01 Hořice,
nejpozději do 15. 8. 2023
Na obálce uchazeči vyznačí: „Neotevírat — VŘ – ředitel/ka společnosti Městská energetická – HOŘICE, s.r.o.“
Uchazeči budou o přesném termínu výběrového řízení vyrozuměni v pozvánce.
Bližší informace o pracovním místě poskytnou jednatelé společnosti Aleš Svoboda, tel. zobrazit tel. číslo , a Vít Kotrbáček, tel. zobrazit tel. číslo .
Předpokládaný nástup do zaměstnání je 1. 1. 2024, případně v jiném termínu po dohodě s vybraným uchazečem.
Toto oznámení bylo zveřejněno dne 14. 7. 2023 vyvěšením na úřední desce a umístěním na webových stránkách města Hořice: www.horice.org/volna-mista.
Podáním přihlášky uchazeč bere na vědomí, že město Hořice bude pro potřeby výběrového řízení zpracovávat jeho osobní údaje. Zpracování bude probíhat v souladu s příslušnými právními
normami o ochraně osobních údajů a s Nařízením Evropského parlamentu a Rady
(EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu. Uchazeč nemá nárok na úhradu nákladů, které mu vznikly v souvislosti s účastí ve výběrovém řízení.
Po ukončení výběrového řízení budou přílohy přihlášky pouze na vyžádání.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?