- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Specialista správy objednávek | Aktivní komunikace v NJ a AJ
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Do centra zákaznických služeb hledáme komunikativní kandidáty s pokročilou znalostí němčiny a angličtiny, kteří budou mít na starosti správu a servis objednávek klientů z našich výrobních závodů v Německu.
- Zvládáš bez problémů komunikovat jak v němčině, tak angličtině se zákazníky?
- Ovládáš MS Office, zejména Excel?
- Ticketovací systémy SAP nebo Service Now ti nejsou cizí?
Neváhej a pošli nám své CV V ANGLIČTINĚ a my se Ti ozveme!
Staň se součástí skvělého týmu a pojď s námi udržovat nejvyšší míru spokojenosti našich zákazníků.
TĚŠÍME SE NA TEBE!
POŽADAVKY:☑️ aktivní NJ i AJ slovem i písmem (min. B2)
☑️ MS Office, zejména Excel
☑️ SAP, Service Now
☑️ komunikativnost, samostatnost, proaktivní přístup
BENEFITY:
⭐️ 13. plat
⭐️ 6 týdnů dovolené
⭐️ stravenky 150 Kč/den
⭐️ cafeterie 13 200 Kč/rok
⭐ příspěvek na MHD až 4 750 Kč ročně
⭐️ příspěvek na penzijní připojištění
⭐️ bezplatná zdravotně-preventivní péče
⭐️ kulturní a společenské akce a mnoho dalších!