- 32 000 – 44 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Moderní společnost hledá pracovníka, který bude mít na starosti stav skladových zásob pro výrobu.
Práce na ranní a odpolední směnu. Očekáváme již znalost nástrojů pro třískové obrábění.
* vedení skladového hospodářství v IS
* příprava nástrojů, nářadí a měřidel pro CNC výrobu
* výdej a příjem, vedení evidence
* zajišťování skladových zásob, reporty
* komunikace s dodavatelii
* SOU/SŠ strojní, popř. technická
* nutná praxe na obdobné pozici - položek je hodně
* znalost nástrojů a měřidel používaných pro třískové obrábění
* zkušenost s vedením skladového hospodářství
* ochota práce na 2 směny
* smlouva na dobu neurčitou
* motivující mzdové ohodnocení
* příjemný- menší kolektiv pracovníků
* 25 dní dovolené
* příspěvek na stravné
* zázemí moderní firmy, firemní akce
* nástup možný ihned
* lokalita: Brno - město
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.