ASISTENT/KA v personální agentuře, 34 - 37 000 Kč/m

Praha
37.000 Kč
Plný úvazek
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Máte zájem získat praxi v oblasti HR a baví Vás sociální sítě?
Jste komunikativní a domluvíte se anglicky?
Chcete pracovat pro stabilní personální agenturu, která je jedničkou na trhu?

Pošlete nám svůj životopis, možná hledáme právě Vás!

Na pozici Asistent/ka budete mít na starost zejména:

  • zpracování pracovních inzerátů na webové portály, sociální sítě
  • vyhledávání a oslovování vhodných uchazečů (FB, LI, pracovní portály, interní databáze…)
  • správu sociálních sítí (správa profilu, přidávání příspěvků, komunikace s kandidáty…)
  • podávání informací o nejrůznějších poptávaných pozicích
  • komunikace s uchazeči o zaměstnání
  • zvaní kandidátů na pohovory (zpracování pozvánek, správa kalendáře a zasedacích místností…)
  • administrativní podporu oddělení dle potřeby

Nástup: na domluvě v průběhu září 2025
Lokalita: Praha 1
Preferujeme dlouhodobou spolupráci

POŽADAVKY:

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • zájem a motivace pro oblast HR
  • čeština na úrovni rodilého mluvčího
  • anglický jazyk na pokročilé úrovni (komunikace po emailu a telefonu s cizinci)
  • znalost MS Office, grafický program Canva výhodou
  • přátelská a aktivní osobnost

BENEFITY:

  • stravenkový paušál
  • Benefit Plus karta (1200 Kč/m)
  • motivační finanční odměny za výsledky a soutěže
  • 28 dní placeného volna
  • Multisport karta
  • hrazené jazykové kurzy
  • trénink v oblasti pracovně-právní problematiky
  • kariérní růst
  • získání praxe v oblasti HR/recruitmentu
  • kanceláře v centru Prahy

Sídlo firmy

Grafton Recruitment s.r.o.
Na Poříčí 1079/3a
110 00 Praha

IČO: 62583344
Datová schránka: xrd8wq7
Další informace:
GPS: 50.089038114517,14.43028353747,
S-JTSK: -742145.74 -1042927.60, RUIAN: 27222276

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT