- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáte dynamickou a různorodou práci? Nemáte rádi stereotyp a s radostí skloubíte práci v kanceláři i v terénu? Láká Vás získat zkušenosti v oblasti personalistiky propojené s výrobním prostředím? Skvěle! Do našeho týmu hledáme novou posilu na pozici koordinátora/ky.
● Koordinace náborových aktivit spojených s naplněním objednávky
● Zodpovědnost za plnění objednávek u přidělených klientů skupiny
● Zodpovědnost za celkovou správu zakázky, objednávky
● Zodpovědnost za profesionální komunikaci, dodržování termínů směrem ke klientovi
● Zodpovědnost za optimální fluktuaci
● Mapování konkurence
● Min. SŠ/VŠ vzdělání
● Výborné komunikační a organizační dovednosti
● Odolnost vůči stresu
● Znalost práce na PC
● Praxe v oblasti poskytování zákaznického servisu
● Aktivní řidič
● Finanční ohodnocení 32 500 Kč + 20 % variabilní složka
● Pružná pracovní doba
● Rozvojové kurzy, školení a programy
● Stabilní práci na HPP
● Možnost osobnostního rozvoje
● Pohodový a přátelský tým kolegů se skvělým smyslem pro humor
● Pracovní notebook a telefon
● Řádné zaškolení a následná pomoc zkušenějších kolegů
● Stravenkový paušál
● Zvýhodněné volání
● Multisport karta
● Sickdays
● Manuvia days
● Získání cenných zkušeností a praxe z velmi zajímavého a dynamického odvětví
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?