R2R Manager - nice salary and benefits!

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Would you like to be responsible for more than 130 employees and leading of departments Intercompany, Ledger Maintenance, Travel and Expenses, Labor Accounting and Treasury functions?

Then we are searching for you!

As a R2R Manager you will:

  • Lead the R2R departmenst
  • Manage reports with overall managerial responsibility for more than 130 employees
  • Provide leadership and direction to the department personnel,
  • Execution of the company’s overall vision and strategy
  • Coaching, maintain succession and secure talent retention a
  • Oversee development activities, improvements, training and performance
  • Mentor all finance functions
  • Planning and functional knowledge preservation
  • Apply standardized process and controls
  • Drive best practice and improvement
  • Support audit, SOX and compliance regulations.
  • Budget responsibility
  • Participate in acquisitions, projects, system development

REQUIREMENTS:
We are looking for you if you have:

  • Degree in Finance, Accounting or related area
  • Fluent in Business English
  • 10+ years of working experience out of which 5+ years people management experience (team of 20+)
  • Understanding and in depths practical experience of Finance processes and detailed Accounting & bookkeeping knowledge
  • Excellent communication skills to represent with customers
  • Analytical mind and problem solving skills
  • Attention to detail and accuracy
  • Ability to lead, coach and motivate big size team
  • Good planning and organizational skills
  • Multi-task and work under pressure
  • Previous experience in international Shared Service Centre is preferred

BENEFITS:
Have a look at the offered benefit.

  • Flexible working hours
  • Home office (3 days/month)
  • 5 400 CZK for language courses and education
  • 2 paid day for external trainings
  • Sophisticated system of internal training and rotational program
  • 5 weeks of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria (in the amount of 3% gross monthly salary)
  • Travel and accident insurance also for private purposes
  • Employee´s sales and benefits
  • Refreshment including fresh fruit in the office
  • Teambuilding and events

Location: Prague (close to metro station)

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Uměleckoprůmyslové museum v Praze | Uměleckoprůmyslové museum v… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 12. listopadu
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 80 000 – 99 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
Profi Pohoda s.r.o. | Profi Pohoda s.r.o. | Boží Dar Boží Dar
  • od 14 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. dubna
INTER spa service s.r.o. | INTER spa service s.r.o. | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 16 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. dubna
SKYCLEAN s.r.o. | SKYCLEAN s.r.o. | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • od 5 500 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 13. dubna
Profi Pohoda s.r.o. | Profi Pohoda s.r.o. | Boží Dar Boží Dar
  • od 26 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. dubna
PEPE LOPEZ Y FAMILIA spol. s r.o. | PEPE LOPEZ Y FAMILIA spol. s… | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • od 26 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. dubna
VELVETA a.s. | VELVETA a.s. | Varnsdorf Varnsdorf
  • od 24 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. dubna
GRANDHOTEL PUPP Karlovy Vary, akciová společnost | GRANDHOTEL PUPP Karlovy Vary,… | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • od 17 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. dubna
CESAR TRADE, s. r. o. | CESAR TRADE, s. r. o. | Varnsdorf Varnsdorf
  • 10 000 – 60 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 13. dubna
AZ KLIMA a.s. | AZ KLIMA a.s. | Milovice, Břeclav Milovice, Břeclav
  • 15 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. dubna
Bohemia - lázně a. s. | Bohemia - lázně a. s. | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • od 17 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. dubna
POMPO spol. s r.o. | POMPO spol. s r.o. | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 13 500 – 15 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. dubna
ENERGO CHOCEŇ, s.r.o. | ENERGO CHOCEŇ, s.r.o. | Choceň Choceň
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. dubna
FADN, s.r.o. | FADN, s.r.o. | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • od 16 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. dubna
International Automotive Components Group s.r.o. | International Automotive… | Zákupy Zákupy
  • 19 000 – 21 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. dubna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Česká spořitelna, a.s., Pojišťovna VZP, a.s., Broker Investment, s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Institut klinické a experimentální medicíny, Ministerstvo práce a sociálních věcí, SATUM CZECH s.r.o., EMS - Easy Marketing Solutions s.r.o., Česká pošta, s.p., Metrostav a.s., mBlue Czech, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., EKOSPOL a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., 21 Consult Group s.r.o., Bageterie Boulevard, Penta Hospitals CZ, s.r.o., RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., JOBSTART s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Uměleckoprůmyslové museum v Praze, HOFMANN WIZARD s.r.o., Ubbe s. r. o., PPL CZ s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o., eDO finance, a.s., Etimos Human s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, INDEX NOSLUŠ s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., NET4GAS, s.r.o., HVLD Management s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, HR manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Realitní makléř / makléřka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Kontrolor / Kontrolorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Staré Město, Praha, Nusle, Praha, Krč, Praha, Nové Město, Praha, Smíchov, Praha, Strašnice, Praha, Dejvice, Praha, Chodov, Praha, Karlín, Praha, Michle, Praha, Celá ČR, Holešovice, Praha, Vysočany, Praha, Vinohrady, Praha, Radlice, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Stodůlky, Praha, Štěrboholy, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Vokovice, Praha, Řepy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT