R2R Manager - nice salary and benefits!

Praha
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Would you like to be responsible for more than 130 employees and leading of departments Intercompany, Ledger Maintenance, Travel and Expenses, Labor Accounting and Treasury functions?

Then we are searching for you!

As a R2R Manager you will:

  • Lead the R2R departmenst
  • Manage reports with overall managerial responsibility for more than 130 employees
  • Provide leadership and direction to the department personnel,
  • Execution of the company’s overall vision and strategy
  • Coaching, maintain succession and secure talent retention a
  • Oversee development activities, improvements, training and performance
  • Mentor all finance functions
  • Planning and functional knowledge preservation
  • Apply standardized process and controls
  • Drive best practice and improvement
  • Support audit, SOX and compliance regulations.
  • Budget responsibility
  • Participate in acquisitions, projects, system development

REQUIREMENTS:
We are looking for you if you have:

  • Degree in Finance, Accounting or related area
  • Fluent in Business English
  • 10+ years of working experience out of which 5+ years people management experience (team of 20+)
  • Understanding and in depths practical experience of Finance processes and detailed Accounting & bookkeeping knowledge
  • Excellent communication skills to represent with customers
  • Analytical mind and problem solving skills
  • Attention to detail and accuracy
  • Ability to lead, coach and motivate big size team
  • Good planning and organizational skills
  • Multi-task and work under pressure
  • Previous experience in international Shared Service Centre is preferred

BENEFITS:
Have a look at the offered benefit.

  • Flexible working hours
  • Home office (3 days/month)
  • 5 400 CZK for language courses and education
  • 2 paid day for external trainings
  • Sophisticated system of internal training and rotational program
  • 5 weeks of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria (in the amount of 3% gross monthly salary)
  • Travel and accident insurance also for private purposes
  • Employee´s sales and benefits
  • Refreshment including fresh fruit in the office
  • Teambuilding and events

Location: Prague (close to metro station)

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Kaufland Česká republika v.o.s. | Kaufland Česká republika v.o… | Břevnov, Praha Břevnov, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Potravinářské stroje s.r.o. | Potravinářské stroje s.r.o. | Praha Praha
  • 29 000 – 32 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. srpna
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví | Oborová zdravotní pojišťovna… | Braník, Praha Braník, Praha
  • 63 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. srpna
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. srpna
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. srpna
Modivo Czech, s.r.o. | Modivo Czech, s.r.o. | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 24 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 22. srpna
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. srpna
FINVESTOR s.r.o., odštěpný závod | FINVESTOR s.r.o., odštěpný… | Stodůlky, Praha Stodůlky, Praha
  • 30 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. srpna
Kaufland Česká republika v.o.s. | Kaufland Česká republika v.o… | Hloubětín, Praha Hloubětín, Praha
  • 25 500 – 27 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. srpna
Drafted.gg s.r.o. | Drafted.gg s.r.o. | Veleslavín, Praha Veleslavín, Praha
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 21. srpna
Deklarace odpovědného podnikání z. s. | Deklarace odpovědného… | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 12 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. srpna
G4S Secure Solutions (CZ), a.s. | G4S Secure Solutions (CZ), a… | Praha Praha
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 20. srpna
AKESO holding a.s. | AKESO holding a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. srpna
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Praha Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 20. srpna
GIT Consult Czech s.r.o. | GIT Consult Czech s.r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. června
G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 18 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. června

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
mBlue Czech, s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Kaufland Česká republika v.o.s., Broker Investment, s.r.o., ČESKÁ TELEVIZE, Česká spořitelna, a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., Kořínková Klára, JUDr.,Ph.D., advokátka, MESSENGER a.s., Potravinářské stroje s.r.o., Farmíto s.r.o., B2M.CZ s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví, CPHCL Panorama, s.r.o., Asmodee Czech Republic s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., TOP HOTELS GROUP a.s., Advantage Consulting, s.r.o., TESCOMA s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., PPL CZ s.r.o., Modivo Czech, s.r.o., KB - BLOK systém, s.r.o., Zakládání staveb,a.s., Novitim s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Policejní prezidium České republiky, 21 Consult Group s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Barrandov Studio a.s., Hotel Prokop Square, Waf-Waf Group s.r.o., Košík.cz s.r.o., Future line, s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., FINVESTOR s.r.o., odštěpný závod, Rex Concepts PLK Czech s.r.o., JL Accounting Czech s.r.o., Dětské centrum Paprsek, Centrum sociální a ošetřovatelské pomoci Praha 5, příspěvková organizace, MIKUPEX TRADE s.r.o., Vaše domy, s.r.o., Special Service International, spol. s r.o., Drafted.gg s.r.o., Automyčka Express s.r.o., Business talent, s.r.o., Rovellas games a.s., Tesco Stores ČR a.s., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., STANDBY Solution s.r.o., PH metal s.r.o., A 11 s.r.o., BDL Med, s.r.o., Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, SkillZone s.r.o., Městská část Praha-Libuš, Pytloun Hotels Management s.r.o., G4S Secure Solutions (CZ), a.s., AKESO holding a.s., O2 Czech Republic a.s., GlobalPromo s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Nákupčí, Převozník / Převoznice, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Fakturant / Fakturantka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, Marketingový specialista / specialistka, Manažer / manažerka nákupu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Lékař / Lékařka, Báňský technik / technička, Geolog / Geoložka, Specialista / specialistka státní správy, Právník / Právnička, Právní specialista / specialistka, Právní úředník / úřednice, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Event manager, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Břevnov, Praha, Podolí, Praha, Staré Město, Praha, Stodůlky, Praha, Braník, Praha, Krč, Praha, Hostavice, Praha, Chodov, Praha, Třebonice, Praha, Štěrboholy, Praha, Smíchov, Praha, Modřany, Praha, Celá ČR, Holešovice, Praha, Hlubočepy, Praha, Žižkov, Praha, Horní Počernice, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha, Vinohrady, Praha, Veleslavín, Praha, Nové Město, Praha, Michle, Praha, Strašnice, Praha, Malá Strana, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

audit
Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT