R2R Manager - nice salary and benefits!

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Would you like to be responsible for more than 130 employees and leading of departments Intercompany, Ledger Maintenance, Travel and Expenses, Labor Accounting and Treasury functions?

Then we are searching for you!

As a R2R Manager you will:

  • Lead the R2R departmenst
  • Manage reports with overall managerial responsibility for more than 130 employees
  • Provide leadership and direction to the department personnel,
  • Execution of the company’s overall vision and strategy
  • Coaching, maintain succession and secure talent retention a
  • Oversee development activities, improvements, training and performance
  • Mentor all finance functions
  • Planning and functional knowledge preservation
  • Apply standardized process and controls
  • Drive best practice and improvement
  • Support audit, SOX and compliance regulations.
  • Budget responsibility
  • Participate in acquisitions, projects, system development

REQUIREMENTS:
We are looking for you if you have:

  • Degree in Finance, Accounting or related area
  • Fluent in Business English
  • 10+ years of working experience out of which 5+ years people management experience (team of 20+)
  • Understanding and in depths practical experience of Finance processes and detailed Accounting & bookkeeping knowledge
  • Excellent communication skills to represent with customers
  • Analytical mind and problem solving skills
  • Attention to detail and accuracy
  • Ability to lead, coach and motivate big size team
  • Good planning and organizational skills
  • Multi-task and work under pressure
  • Previous experience in international Shared Service Centre is preferred

BENEFITS:
Have a look at the offered benefit.

  • Flexible working hours
  • Home office (3 days/month)
  • 5 400 CZK for language courses and education
  • 2 paid day for external trainings
  • Sophisticated system of internal training and rotational program
  • 5 weeks of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria (in the amount of 3% gross monthly salary)
  • Travel and accident insurance also for private purposes
  • Employee´s sales and benefits
  • Refreshment including fresh fruit in the office
  • Teambuilding and events

Location: Prague (close to metro station)

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. listopadu
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. listopadu
Drafted.gg s.r.o. | Drafted.gg s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 21. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. listopadu
OLMAN SERVICE s.r.o. | OLMAN SERVICE s.r.o. | Radlice, Praha Radlice, Praha
  • 33 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 21. listopadu
Nemocnice následné péče Praha s r.o. | Nemocnice následné péče Praha… | Bohnice, Praha Bohnice, Praha
  • 25 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. listopadu
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. listopadu
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví | Oborová zdravotní pojišťovna… | Braník, Praha Braník, Praha
  • 63 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. listopadu
DW Forklift s.r.o. | DW Forklift s.r.o. | Zličín, Praha Zličín, Praha
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 20. listopadu
Tomas Arsov franchise s.r.o. | Tomas Arsov franchise s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. listopadu
Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 20. listopadu
GIT Consult Czech s.r.o. | GIT Consult Czech s.r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. června
G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 18 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. června

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Crocogarden z.s., 21 Consult Group s.r.o., Správa železnic, státní organizace, MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Evolution CZ s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Servatech s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., JISTU recruitment s.r.o., Twisto payments a.s., Revmatologický ústav, INDEX NOSLUŠ s.r.o., Kesia Company , s.r.o., Lidl Česká republika s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., OKIN FACILITY, a.s., EKOSPOL a.s., STAEG, spol. s r.o., Broker Investment, s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o., Drafted.gg s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, TESCOMA s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Bageterie Boulevard, H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., TOP HOTELS GROUP a.s., OLMAN SERVICE s.r.o., Česká pošta, s.p., Fokus Praha sociální firmy, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Gastro Group Service s.r.o., Nemocnice následné péče Praha s r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Modivo Czech, s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Global Truck s.r.o., kalkulator.cz, s.r.o., Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví, CPHCL Panorama, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., DW Forklift s.r.o., B2M.CZ s.r.o., XXXLutz, MIKUPEX TRADE s.r.o., Tomas Arsov franchise s.r.o., Městská část Praha 3, Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., CRI ameba.eu, s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., CentralWork s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Ministerstvo práce a sociálních věcí, VINCI Construction CS a.s., Tesco Stores ČR a.s., Concentrix Czech Republic, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Recepční, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Balení zásilek, Nákupčí, Bankovní specialista / specialistka, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Insolvenční specialista / specialistka, Barman / Barmanka, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Správce / správkyně IT, Obchodní asistent / asistentka, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Herec / Herečka, Manikér a pedikér / Manikérka a pedikérka, Pracovník / pracovnice ve službách, Producent / Producentka, Produkční, Vizážista a kosmetik / Vizážistka a kosmetička, Animátor / Animátorka, Sportovec / Sportovkyně, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Pracovník / pracovnice ostrahy, Prodejce / prodejkyně zájezdů, Finanční specialista / specialistka, Administrátor / Administrátorka veřejných zakázek

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Libuš, Praha, Praha, Stodůlky, Praha, Libeň, Praha, Břevnov, Praha, Staré Město, Praha, Holešovice, Praha, Dejvice, Praha, Krč, Praha, Veleslavín, Praha, Nové Město, Praha, Smíchov, Praha, Černý Most, Praha, Kamýk, Praha, Hloubětín, Praha, Radlice, Praha, Bohnice, Praha, Celá ČR, Žižkov, Praha, Nusle, Praha, Braník, Praha, Zličín, Praha, Střížkov, Praha, Karlín, Praha, Michle, Praha, Letňany, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

audit