Senior Accountant - GREAT COMPANY and BENEFITS

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Job Area: Accounting, General Ledger, Reconciliation, US GAAP/IFRS Reporting
Languages: fluent English (German, Spanish or French will be advantage)
Location: Prague (close to metro station)
Company: A leader in the pharmaceutical industry as well as a multibillion dollar company, this company focuses on improving lives through the power of medicine. With over 150 years of experience, they have been quite successful in creating pharmaceutical solutions for patient needs across the globe. Recently, this company has been growing fast and is looking for motivated people to join their thriving work culture.

Don´t miss this great opportunity and APPLY NOW!

As a Senior Accountant you will work independently and you will be responsible for all accounting of assigned entity and company´s month-end closing process resulting in complete and accurate financial statements.

Your main responsibilities as a Senior Accountant:

  • Preparation of month-end journals, maintenance of General Ledger records
  • Running analyses for assigned accounting entities
  • Preparation of intercompany invoices and documents for auditors
  • Monthly balance sheet reconciliations
  • Carry out and review internal and external reporting
  • Execution of government reports, tax reporting and ad hoc financial information requests
  • Supporting the Team Leaders and Controllers with ad-hoc projects and issues
  • Training and coaching team members
  • Compliance to internal controls in accordance with the company's processes

REQUIREMENTS:
You are a great candidate if you have:

  • Minimum high school degree with relevant experience or Bc. degree
  • Previous experience – at least 3 year (accounting/tax or audit field)
  • Experience with reporting US GAAP/IFRS
  • Proven experience with preparation of statutory financial statements and direct/indirect taxes
  • English is a MUST
  • Advanced level of Microsoft Excel (macro, pivot tables, vlook up, sum if, etc.)

It will be advantage if you:

  • have university degree as well as Accounting certification
  • speak in German or French or Spanish language
  • have an experience with Inventory accounting
  • have a knowledge of ORACLE E1 and HFM knowledge

BENEFITS:

  • Flexible working hours (fix hours between 10 – 16h)
  • Occasional work from home
  • 5 weeks of vacation
  • 5 sick days
  • Cafeteria 4 000 CZK/month (in trial period 1 500 CZK/month)
  • Meal vouchers – 80 CZK
  • Contributions to accident and life insurance
  • Contributions to pension (3% from salary)
  • Possibility of practicing yoga in the workplace (2x/week)
  • Refreshments on workplace (fruit and very good coffee)
  • Corporate events

Location: Prague (Close to metro station)

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Uměleckoprůmyslové museum v Praze | Uměleckoprůmyslové museum v… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 12. listopadu
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
ABY servis, s.r.o. | ABY servis, s.r.o. | Lhotka, Praha Lhotka, Praha
  • 17 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. srpna
EIFFEL OPTIC, a.s. | EIFFEL OPTIC, a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. srpna
Pracanti s.r.o. | Pracanti s.r.o. | Šternberk Šternberk
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Česká pošta, s.p., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Twisto payments a.s., Broker Investment, s.r.o., Národní technické muzeum, Stavební bytové družstvo STAVBAŘ, družstvo, EKOSPOL a.s., Pojišťovna VZP, a.s., Gastro Group Service s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Institut klinické a experimentální medicíny, Metrostav a.s., mBlue Czech, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., 21 Consult Group s.r.o., Bageterie Boulevard, Penta Hospitals CZ, s.r.o., RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., JOBSTART s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Uměleckoprůmyslové museum v Praze, HOFMANN WIZARD s.r.o., Ubbe s. r. o., PPL CZ s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o., eDO finance, a.s., Etimos Human s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, DAILY CONNECT s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Insolvenční specialista / specialistka, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Realitní makléř / makléřka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Střížkov, Praha, Vinohrady, Praha, Stodůlky, Praha, Praha, Staré Město, Praha, Veleslavín, Praha, Nusle, Praha, Holešovice, Praha, Smíchov, Praha, Krč, Praha, Chodov, Praha, Karlín, Praha, Michle, Praha, Vysočany, Praha, Nové Město, Praha, Radlice, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Celá ČR, Štěrboholy, Praha, Horní Měcholupy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit