- Plný úvazek
O nás
Jsme firma s více jak 20letou působností na českém trhu. Provozujeme příhraniční obchody a čerpací stanice ve kterých nabízíme široký a značkový sortiment kosmetiky, parfémů, textilu, lihovin, cukrovinek, kávy a tabákových výrobků. Pro naši kancelář v Praze hledáme asistenta/asistentku.
Náplň práce:
- vytváření a kontrola podkladů pro docházky a plánování pracovních směn všech provozoven
- příprava, koordinace a zajištění provádění bezpečnostních prověrek BOZP a PO všech provozoven ve spolupráci s odbornou osobou
- ochranné pomůcky pro firemní zaměstnance
- řešení problematiky OSA, INTERGRAM, ROZHLAS, TV
- problematika/agenda odpadového hospodářství, systém skladování, sběr a vývoz odpadů ze všech provozoven, smlouvy, fakturace
- interní komunikace v rámci jednotlivých středisek
- vyřizování reklamací od zákazníků
- vedení běžné administrativní agendy
- zajištění kancelářského vybavení, objednávání, nákup a evidence
- soustřeďování důležitých dokumentů
- vytváření zpráv a hlášení pro státní instituce
- agenda vedení provozní pokladny
- vyřizování korespondence, zpracování písemností, datová schránka
Co od Vás očekáváme:
- samostatnost a zodpovědnost
- počítačové a komunikační dovednosti
- znalost MS Office
- středoškolské vzdělání
- řidičský průkaz skupiny B
- praxe na obdobné pozici vítána
- smysl pro pořádek
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci v příjemném a přátelském prostředí
- nástupní mzdu 30 000 – 40 000 Kč
- HPP
- stravenkový paušál, služební notebook, služební telefon
- slevy na nákup sortimentu v našich prodejnách
Benefity
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí



