- Zkrácený úvazek
O nás
NAUT GROUP s.r.o. společnost s více než dvacetiletou historií, zajišťující pro své zákazníky komplexní služby spojené s obsluhou trhu, Merchandisingem, logistickým řešením, outsourcingem OZ/týmů, e-commerce řešením, monitoringem trhu a dalšími specifickými službami na míru
aktuálně hledá nového parťáka do jednoho z našich týmů, a to v divizi Retail services...
Co bude Vaší hlavní náplní
- Administrativní podpora projektových managerů
- Příprava vyhodnocení pro naše klienty
- Zadávání akcí do CRM systému
Co od Vás očekáváme
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou (pozice vhodná i pro absolventy)
- Dobrou znalost MS Office
- Pečlivost
- Ochotu učit se novým věcem
- Proaktivitu
Co Vám můžeme nabídnout
- Dlouhodobou a stabilní práci na HPP
- Přátelskou firemní atmosféru
- Intenzivní zaškolení od zkušeného kolegy, který Vás seznámí s portfóliem klientů
- Podporu svého nadřízeného, na kterého se budete moci kdykoliv obrátit
- Služební notebook, telefon
- Flexibilní pracovní dobu
- Odpovídající finanční ohodnocení 30 000,- Kč
- Další firemní benefity – 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál
- Po domluvě možnou občasnou práci z domova
Nástup možný od 16.1.2022
Benefity
- Dovolená navíc
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti