- 28 875 Kč
- Plný úvazek
Nástup možný IHNED. Vaše životopisy zasílejte prosím na emailovou adresu: e-mail přes . Pracovní doba: jednosměnný provoz 7:00 – 15:30 (možnost zkráceného úvazku). Pracoviště: provozovna Kostelec na Hané
Znalosti a dovednosti: ukončená ZŠ, alespoň roční praxe na obdobné pozici, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu, schopnost plánování, znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), orientace v zákoníku práce, znalost IS Helios výhodou
Náplň práce: evidence příchozí a odchozí pošty do IS, evidence faktur přijatých do IS, jejich skenování a přiřazování, evidence a přidělování pracovních skříněk nově příchozích zaměstnanců, zodpovědnost za nákup kancelářských potřeb, čistících prostředků, pracovních rukavic a základního sortimentu pro občerstvení, správa odívání zaměstnanců prostřednictvím firmy Elis, evidence a kontrola platnosti školení BOZP, PO, školení řidičů VZV, školení řidičů referenčních vozidel, evidence OOP, evidence mobilních služebních telefonů, vyřizování korespondence a administrativy na poště, zajišťování reklamních předmětů, zajišťuje pohodlí našich zákazníků, zařizování firemních večírků a akcí, zakládání čipových karet nových zaměstnanců, zajišťování ubytování pro pracovníky, vyřizování dotací
Nabízíme: přátelský kolektiv, vícesložkové mzdové ohodnocení (základ + osobní ohodnocení)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.