- Plný úvazek
Hledáme posilu do malého a přátelského týmu našeho významného klienta, výrobní non-automotive společnost.
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Budete mít na starosti administrativu, organizaci firemních akcí a domlouvání schůzek
- Připravovat dokumentaci pro účetnictví, vystavování faktur, sledování plateb
- Komunikace s klienty, návštěvníky a prodejci
- Příprava a zpracování výdajů na služební cesty
- Práce s programem AW Business – zadávání objednávek, vystavování dokladů (nabídky, balicí listy, faktury)
A jak si Vás představujeme my?
- Předchozí praxe je vítána, není však podmínkou
- Rád/a komunikujete s lidmi a máte dobré komunikační dovednosti
- Znalost programů Microsoft Office na pokročilé úrovni
- Anglický jazyk na úrovni alespoň B1
Co Vám můžeme nabídnout?
- Velmi dobré finanční ohodnocení
- Multisport karta
- Stravenky
- Přátelský kolektiv
Pokud máte zájem o tuto pracovní příležitost, neváhejte nám zaslat Váš profesní životopis v českém a anglickém jazyce.
S pozdravem,
Alexandra Konfálová
HR Consultant
Odpovědí na tento inzerát souhlasíte, aby společnost HR Direct s.r.o., sídlem Čechova 407, Bakov nad Jizerou 294 01 uchovávala Vaše osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti