- Plný úvazek
Příprava dokladů a podkladů pro účetní kancelář, evidence přijatých a vydaných faktur, došlé pošty, vyřizování korespondence dle pokynů, třídění písemností a došlé pošty, vedení pokladny a pokladní knihy, evidence firemních motorových vozidel a STK, evidence pojistek a smluv, příprava podkladů pro evidenci odpadů, vedení expedičních listů, vyplňování dokumentů potřebných pro přepravu materiálu, příjmových/výdajových dokladů, administrativní podpora obchodního zástupce, správa sdíleného kalendáře, personální otázky: výdej docházkových lístků, stravenek, propustek, dovolenek, příprava podkladů pro výplatu mezd, sledování termínů revizí a jejich zajištění, obsluha kancelářské techniky, zajištění kancelářských a úklidových potřeb a pracovních oděvů a pomůcek, ostatní úkoly svěřené manažerkou pro zahraniční obchod, office manažerkou a vedením společnosti. Požadavky: uživatelská znalost PC – Word, Excel, Internet, Email; znalost německého jazyka výhodou; řidičský průkaz sk. B výhodou. Obědy plně hrazené zaměstnavatelem.



