- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost Napkins s.r.o. hledá nového kolegu/kolegyni na pozici:
Administrativní asistent/ka s AJ
O nás: Jsme Napkins s.r.o., česká firma zaměřená na moderní gastro řešení a designové doplňky pro gastronomii a eventy. Nově rozšiřujeme naši činnost o vlastní výrobu, abychom zákazníkům přinášeli ještě kvalitnější a originální produkty. Stavíme na kreativitě, spolehlivosti a chuti posouvat věci kupředu. Aktuálně hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní asistent/ka.
Co bude Vaší náplní práce?
o Zajištění komplexní administrativní a organizační podpory společnosti.
o Fakturace.
o Plánování a organizace schůzek, školení a porad.
o Příprava a účast na firemních akcích.
o Zpracování a správa korespondence, příprava zpráv a podkladů pro účetní i úřady.
o Každodenní komunikace s klienty a obchodními partnery v českém i anglickém jazyce.
o Zajištění plynulého chodu kanceláře, včetně objednávek kancelářských potřeb a dalších provozních záležitostí.
o Plnění dalších ad-hoc úkolů dle aktuálních potřeb společnosti.
Jaké jsou naše požadavky?
o Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
o Předchozí zkušenost s obdobnou administrativní pozici výhodou.
o Výborná znalost českého jazyka slovem i písmem.
o Milé a profesionální vystupování.
o Komunikativní znalost anglického jazyka pro každodenní využití, především mailovou komunikaci.
o Pokročilá uživatelská znalost MS Office (především Word, Excel, PowerPoint a Outlook).
o Vynikající organizační a komunikační schopnosti.
o Samostatnost, spolehlivost, pečlivost a aktivní přístup k řešení úkolů.
o Řidičský průkaz sk. B výhodou.
Co vám můžeme nabídnout?
o Zázemí stabilní a prosperující společnosti.
o Příležitost k profesnímu růstu a dalšímu vzdělávání.
o Přátelský pracovní kolektiv.
o Motivující finanční ohodnocení.
o Pracovní doba 7–15 hodin.
o Nástup v říjnu 2025.
Zaujala Vás tato pozice? Pokud ano, zašlete nám, prosím, Váš strukturovaný životopis s fotografií. Těšíme se na Vaši odpověď.
Napkins s. r. o.
Masarykova třída 466
415 10 Teplice
IČO: 08681856
Datová schránka: csfg9nx
Další informace:
GPS: 50.650037578118,13.841046417852,
S-JTSK: -774081.40 -974909.30,
RUIAN: 26772892
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.