- Ústí nad Labem
- Krajské ředitelství policie Ústeckého…
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Aktuálně hledáme na hlavní pracovní poměr asistentku – administrativní pracovnici do našich kanceláří v Ústí nad Labem. Jedná se o nestereotypní, rozmanitou práci v menším kolektivu. Jsme společnost zabývající se více než 25 let organizováním konferencí.Požadavky:
- min. SŠ vzdělání ekonomického směru
- alespoň 5 let praxe na podobné pozici, schopnost komunikovat na všech úrovních a rozlišovat priority
- pečlivost, preciznost, organizovanost a zaměření na detail
- samostatnou práci na PC (outlook, excel, word, internet)
- znalost základů účetnictví
- základní znalost AJ výhodou
- pečlivost, spolehlivost
- schopnost pracovat samostatně i v týmu.
Pracovní náplň:
- příprava podkladů pro účetnictví, evidence přijatých a vydaných faktur pro účetní a daňového poradce
- fakturace, vedení pokladny
- evidence základní personální agendy, plateb, smluv a firemní agendy
- administrativní činnost
- vyřizování a evidence korespondence
- telefonická komunikace
- účast na pořádaných konferencích (v délce cca 2–3 dny, cca 8 x ročně)
- péče o kanceláře – řešení drobných reklamací, oprav, zajištění vybavení, komunikace s dodavateli, objednávky kancelářských potřeb apod..
Nabízíme:
- zázemí ve stabilní společnosti s více než 25 letou historii
- pracovní prostředí v menším kolektivu
- zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál 50 Kč/1 den, dovolená navíc, sick days, káva na pracovišti a další bonusy)
- pracovní doba na plný pracovní úvazek (8 hodin včetně obědu)
- smlouvu na dobu neurčitou.
Mzda od 25.000 Kč, po zapracování navýšení mzdy
Termín nástupu: Listopad 2021
Kontakt:
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj motivační dopis a profesní životopis s fotografií na e-mailovou adresu: