Administrativní asistent/ka

Tachov
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2)
Kontakt
Tereza Pavlíčková, zobrazit tel. číslo

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

Hledáte novou pracovní příležitost v administrativě v blízkosti Tachova? Máte znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni? Máme příležitost právě pro vás, nástup možný ihned.

Popis pozice:

  • Zpracování a evidence faktur + správa vozového parku
  • Správa databází, interních systémů a dokumentace, příprava podkladů pro reporting 
  • Zajišťování chodu kanceláře (objednávky kancelářských potřeb, pošta, kurýři apod.)
  • Podpora při organizaci firemních akcí, porad nebo služebních cest
  • Administrativní podpora manažera společnosti

Profil kandidáta:

  • Středoškolské vzdělání
  • Předchozí zkušenosti z administrativy
  • Uživatelská znalost MS Office
  • Anglický nebo německý jazyk na komunikativní úrovni

Nabízíme:

  • Flexibilní pracovní doba + možnost práce na plný/zkrácený úvazek
  • Týden dovolené navíc
  • Příspěvek na dopravu (1 500 Kč/měsíčně)
  • Pět dní zdravotnického volna
  • Příspěvek na stravování v hodnotě 116 Kč/den
  • Jazykové kurzy
  • Vzdělávání a školení v oboru

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na dopravu

Sídlo firmy

ManpowerGroup s.r.o.
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha

IČO: 41194659
Datová schránka: i3cj23g
Další informace:
GPS: 50.08929,14.435296,
S-JTSK: -741787.49 -1042963.65, RUIAN: 42793335

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.