- 45 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
☎ Hledáme 2 nové kolegy nebo kolegyně do klientského centra
Tady nebudete volat na žádné studené kontakty, ale budete mít na starost naše stálé VIP klienty, o které se budete starat, budete jim volat a informovat je o novinkách nebo se na Vás budou přímo sami obracet.
✔ Fixní mzdu 25.000 Kč a k tomu % z prodeje (když budete šikovní, můžete se dostat v průměru i na 40.000 Kč nebo výš, strop nemáme)
✔ Ke mzdě počítejte také flexipassy či příspěvek na penzijko
✔ Abyste si odpočinuli, tak můžete čerpat dokonce 29 dní dovolené!
✔ Nejsme žádné veliké neosobní call centrum.
✔ Nastoupit můžete ihned nebo dohodou.
📞 musíte mít alespoň krátkou zkušenost z nějakého call centra, nejlépe zkušenosti s prodejem, zbytek Vás naučíme - budete volat stálé kontakty z naší databáze, žádné nucení nezajímavých produktů.
📞 musíte se domluvit česky nebo případně slovensky na úrovni rodilého mluvčího!
📞 zájem o dlouhodobou spolupráci na HPP (případně umožníme zkrácený úvazek)
PP
Pošlete mi svůj životopis a pokud splňujete požadavky, domluvíme si online pohovor (Whatsapp/Skype/Teams/ZOOM/Google Meet/Whereby)
Víte o někom, pro koho by byla pozice vhodná? Řekněte mu o naší nabídce :)
ProfesKontakt, s.r.o.
Bc. Romana Koudelková
📞 zobrazit tel. číslo
📧 e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?