- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
✅ Tady nebudete volat na žádné studené kontakty, budete mít na starost své stálé klienty, o které se budete starat. Budete jim volat a informovat je o novinkách a prodávat produkty společnosti.
✅ Hledáme 2 nové kolegy, rozšiřujeme tým v Karlíně
✔ Fixní mzdu 25.000 Kč a k tomu % z prodeje, (když budete šikovní, můžete se dostat v průměru i na 40.000 Kč nebo výš, to je zcela na Vás, strop nemáme)
✔ Ke mzdě počítejte také flexipassy či příspěvek na penzijko
✔ Abyste si odpočinuli, tak můžete čerpat dokonce 6 týdnů dovolené!
✔ Nejsme žádné veliké neosobní call centrum, budete v kanceláři s pár dalšími kolegy, rozšiřujeme tým!
✔ Nastoupit můžete ihned nebo dohodou.
📞 musíte mít alespoň krátkou zkušenost z nějakého call centra, nejlépe zkušenosti s prodejem, zbytek Vás naučíme - budete volat stálé kontakty z databáze, žádné nucení energií, tarifů ani pojištění.
📞 musíte se domluvit slovensky nebo česky na úrovni rodilého mluvčího!
📞 zájem o dlouhodobou spolupráci na HPP (preferujeme spolupráci na plný úvazek)
Pošlete mi svůj životopis a pokud splňujete požadavky, domluvíme si online pohovor (Whatsapp/Skype/Teams/ZOOM/Google Meet)
Víte o někom, pro koho by byla pozice vhodná? Řekněte mu o naší nabídce :)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?