- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

V rámci prémiové služby Ideální nájemce pečujeme o 2 500 bytů a staráme se o pohodlí více než 4 500 podnájemníků. Abychom mohli poskytovat top službu, spokojený klient je pro nás na prvním místě, a proto do týmu hledáme parťáka, který to vnímá stejně a o telefonické i e-mailové řešení požadavků ze strany našich klientů se s radostí postará.
Máš cit pro komunikaci a blaho klientů je pro tebe na prvním místě? Pak jsi jednou nohou u nás.
Budeš vstupní branou pro naše stávající i potenciální klienty a pomocnou rukou při řešení jejich dotazů, požadavků i potíží. Věř nám, že s nudnými a monotónními úkoly se u nás moc nepotkáš.
Součástí tvé práce bude komunikace s klienty, koordinace kolegů napříč firmou i domluva externích dodavatelů; vše budeš řešit primárně telefonicky nebo e-mailem.
Budeš:
Po příchodu do kanceláře je potřeba odbavit inzertní e-maily, které nám přišly mimo pracovní dobu a zodpovědět všechny dotazy našich zájemců o bydlení - ano, opravdu odpovídáme na každý e-mail. Následně se věnujeme všem dalším e-mailům, které nám dorazily, a požadavkům již našich stávajících klientů, kteří nás zkontaktovali prostřednictvím klientské zóny - naší webové aplikace, kde mají klienti přehled o svém bydlení, platbách, dokumentech apod. Během celé pracovní doby jsme také připojení na telefonní lince a web chatu, kde jsme připraveni zodpovědět jakékoliv dotazy či zájemce a klienty přesměrovat na to správné místo a osobu. Aby to nebylo jen o práci, chodíme s týmem na společné obědy, v kuchyňce si můžeme nabídnout k práci něco sladkého nebo si dát limču a pracovní dny máme proložené poradami, školeními a občas i společnými brunchi.
Takto typický den na této pozici popsal náš supervizor podpory Filip.
😎 Tak co, jdeš do toho s námi?
Dej nám o sobě vědět, pošli CV nebo odkaz na LinkedIn a pár slov o sobě. Když si padneme do noty, moc rádi se s tebou potkáme na schůzce a pobavíme se o našich společných představách.
Na závěr ti přiblížíme, jak bude vypadat výběrko:
V rámci prémiové služby Ideální nájemce pečujeme o 2 500 bytů a staráme se o pohodlí více než 4 500 podnájemníků. Abychom mohli poskytovat top službu, spokojený klient je pro nás na prvním místě, a proto do týmu hledáme parťáka, který to vnímá stejně.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.