- 16 000 Kč
- Zkrácený úvazek
V rámci prémiové služby Ideální nájemce pečujeme o 2 500 bytů a staráme se o pohodlí více než 4 500 podnájemníků. Abychom mohli poskytovat top službu, spokojený klient je pro nás na prvním místě, a proto do týmu hledáme parťáka, který to vnímá stejně a o telefonické i e-mailové řešení požadavků ze strany našich klientů se s radostí postará.
Máš cit pro komunikaci a blaho klientů je pro tebe na prvním místě? Pak jsi jednou nohou u nás.
Budeš vstupní branou pro naše stávající i potenciální klienty a pomocnou rukou při řešení jejich dotazů, požadavků i potíží. Věř nám, že s nudnými a monotónními úkoly se u nás moc nepotkáš.
Součástí tvé práce bude komunikace s klienty, koordinace kolegů napříč firmou i domluva externích dodavatelů; vše budeš řešit primárně telefonicky nebo e-mailem.
Budeš:
Po příchodu do kanceláře je potřeba odbavit inzertní e-maily, které nám přišly mimo pracovní dobu a zodpovědět všechny dotazy našich zájemců o bydlení - ano, opravdu odpovídáme na každý e-mail. Následně se věnujeme všem dalším e-mailům, které nám dorazily, a požadavkům již našich stávajících klientů, kteří nás zkontaktovali prostřednictvím klientské zóny - naší webové aplikace, kde mají klienti přehled o svém bydlení, platbách, dokumentech apod. Během celé pracovní doby jsme také připojení na telefonní lince a web chatu, kde jsme připraveni zodpovědět jakékoliv dotazy či zájemce a klienty přesměrovat na to správné místo a osobu. Aby to nebylo jen o práci, chodíme s týmem na společné obědy, v kuchyňce si můžeme nabídnout k práci něco sladkého nebo si dát limču a pracovní dny máme proložené poradami, školeními a občas i společnými brunchi.
Takto typický den na této pozici popsal náš supervizor podpory Filip.
😎 Tak co, jdeš do toho s námi?
Dej nám o sobě vědět, pošli CV nebo odkaz na LinkedIn a pár slov o sobě. Když si padneme do noty, moc rádi se s tebou potkáme na schůzce a pobavíme se o našich společných představách.
Na závěr ti přiblížíme, jak bude vypadat výběrko:
V rámci prémiové služby Ideální nájemce pečujeme o 2 500 bytů a staráme se o pohodlí více než 4 500 podnájemníků. Abychom mohli poskytovat top službu, spokojený klient je pro nás na prvním místě, a proto do týmu hledáme parťáka, který to vnímá stejně.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.