- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Are you ready to learn and accept challenges? Are you looking to grow your career? Would you like to work with an innovative IT company that is respected and cares about employees? If you are ready to join the team of Sales Support Specialists and help to maximize sales by supporting administrative activities it´s the right time to apply!
- New business support for Sales Teams (colleagues are based in Europe)
- Assist the Sales Teams with deal preparation including pricing and customer contract details
- Support customers with license Agreements
- Updating data in the CRM system
- Taking care of orders
- Other tasks: work on licence transfer, conversion requests, reports, merge records, correct licensing issues, keep relevant parties updated
- Experienced in an administrative job, to be able to handle various tasks and be prompt in communication
- Be proactive in communication, don´t be afraid to ask
- Can work extra hours in case of need (end of the quarter)
- English language is essential (communication only in English)
- Open to learning company products and their benefits for customers
- Nice and modern offices at Karlin, Prague 8
- Immediate start
- International team where you can grow and learn
- Competitive salary and many benefits
Would you like to have a call and discuss further details? Then send us your CV and we will contact you.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?