Graduate Finance Assistant - Relocation to Prague - up to 1300e

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Searching for Finance jobs? With job opportunities in full time positions, find Finance jobs from our growing list of jobs in your area!
Join very friendly team in Prague – We love what we do!
As part of our international client´s continued expansion, we are looking for a Finance Assistant interested in processing supplier invoices and payments in an international, multinational environment. The Finance Assistant will ensure that supplier invoices and staff expenses are posted to the ledger in an accurate and timely manner, that payments are made in line with the cash flow forecast to the correct bank account and that the bank accounts are reconciled on a monthly basis per the timetable.
Key duties and accountabilities:

Reporting to the Team Leader, the Finance Assistant will be responsible for all day to day invoice processing and payment operations and will have the following responsibilities:

  • Ensuring that all supplier invoices received have a valid purchase order and are correctly authorized (with evidence to verify the authorization)
  • Ensuring that all supplier invoices received are posted in a timely manner and correctly coded
  • Ensuring that all supplier invoices posted to the ledger are filed electronically in an orderly manner
  • Ensuring that payments are made per the cash flow forecast to the correct bank account
  • Ensuring that all bank accounts are reconciled on a monthly basis as per the accounting timetable
  • Any other duties as appropriate to the role

This is an exciting and varied role for both experienced candidates and people with financial or economical background.
If you have the relevant skills as detailed in the vacancy specification and feel that this is a good fit for you, please click on APPLY and forward an up-to-date CV.

REQUIREMENTS:
Personal Attributes:

  • Excellent interpersonal skills
  • Highly accurate and numerate
  • Team player
  • Self-motivated, committed, resilient and flexible
  • Commitment to delivering a high quality service
  • Highly engaged, passionate and committed person who would like to join international team

Qualifications & Experience:

  • Advanced Microsoft Excel skills
  • Previous experience in financial role is welcome
  • Financial or Economical background
  • Fluent English
  • Intermediate level of German (B1 level)

BENEFITS:

  • 25 days of vacation
  • Flexible working hours
  • Meal vouchers
  • Cafeteria
  • Health and accident insurance
  • Trainings
  • Events
  • Opportunity for career growth both horizontally and vertically
  • Stable employment and high standards of work

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 80 000 – 99 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
www.brigadnici.com, s.r.o. | www.brigadnici.com, s.r.o. | Beroun Beroun
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
HOFMANN WIZARD s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Centrum sociálních služeb Praha 2, Deklarace odpovědného podnikání z. s., Česká spořitelna, a.s., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., eDO finance, a.s., Etimos Human s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Grafton Recruitment s.r.o., Česká pošta, s.p., INDEX NOSLUŠ s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., JOBSTART s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Partners Financial Services, a.s., Advantage Consulting, s.r.o., HVLD Management s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Twisto payments a.s., Národní technické muzeum, Stavební bytové družstvo STAVBAŘ, družstvo, EKOSPOL a.s., Pojišťovna VZP, a.s., Gastro Group Service s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Institut klinické a experimentální medicíny, Metrostav a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., Bageterie Boulevard, RIXO a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Obsluha lidí, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Personální manažer / manažerka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Krč, Praha, Břevnov, Praha, Vinohrady, Praha, Smíchov, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Nové Město, Praha, Praha, Radlice, Praha, Chodov, Praha, Vokovice, Praha, Řepy, Praha, Karlín, Praha, Střížkov, Praha, Stodůlky, Praha, Staré Město, Praha, Veleslavín, Praha, Nusle, Praha, Holešovice, Praha, Michle, Praha, Vysočany, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha, Celá ČR

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT