Popis
S prací „operátorů na ,,call centru“ jsou spojeny různé předsudky. U nás je to ale jinak. Naši specialisté neopakují předem nacvičené texty. U nás jde o to, že co vysíláš, i přijímáš.
Vyřizování telefonických rozhovorů a e-mailové korespondence se zákazníky.
Konzultant v oblasti prodejního sortimentu i aktuálních akcí.
Komunikace s dodavateli.
Zpracování listin a administrativní činnosti v systémech.
Poradenství týkající se zákaznických věrnostních systémů,
Zákaznický servis a poradenství, zejména pro zprostředkování informací a navigaci zákazníka v procesech XXXLutz (objednávky, změny, reklamace, doprava, termíny)
Požadujeme
Máš zkušenosti se zákaznickým servisem, toužíš po práci z pohodlí kanceláře a výhodou u tebe je znalost anglického nebo německého jazyka??
Jsi komunikativní a vyzařuje z tebe vstřícnost a dokážeš úsměv teleportovat na dálku?
Být navigátorem pro zákazníky XXXLutz a pomáhat je něco pro tvou empatickou povahu?
Nikdy nevíš, čím zákazník prochází a ne každý bude naladěn jako ty. Jsi schopen řešit nestandardní situace s lehkostí a humorem?
Těšilo by tě, hrát klíčovou roli u zákazníka a svým přístupem sám tvořit značku XXXLutz?
Nabízíme
Propracovaný systém zaškolení.
Jistotu mezinárodní společnosti.
Příjemný a týmový kolektiv, který ti je vždy nápomocen.
Speciální podmínky na prodejní sortiment.
Jubilejní odměny.
Zvýhodněné mobilní tarify.
Slevy na pohonné hmoty i pro soukromé účely.
Odměny za nového zaměstnance.
Stravenkový paušál a výhodné ceny v restauracích XXXLutz.
Propracovaný systém vzdělávání a možnost kariérního růstu.
Pracovní doba dle plánu tzv. krátký/dlouhý
Vzbudili jsme tvůj zájem?
Kontaktuj nás a zajisti si své místo na červené židli!
XXXLutz, ten s tou červenou židlí.