- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti s účtováním? Domluvíte se anglicky? Máte znalost MS Excel? Pokud ano, tak nám zašlete svůj životopis v AJ i ČJ!
Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
FINANČNÍ ÚČETNÍ S AJ
* Zodpovědnost za komplexní a správné vedení účetnictví
* Měsíční/čtvrtletní/roční závěrky a jejich vypracování
* Účtování majetku, pohledávek a závazků, bank aj.
* Jednání se státními úřady
* Vypracování řádné účetní metodiky
* Rozbor a zpracování ekonomických dat
* Spolupráce s auditory a daňovými poradci
* Administrativní úkoly z controllingu
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Praxe na podobné pozici min. 3-4 roky
* Znalost českých účetních standardů a podvojného účetnictví
* Orientaci v daňových zákonech
* Znalost finančního výkaznictví
* Komunikativní znalost anglického jazyka
* Uživatelskou znalost MS Excel
* Znalost IS SAP výhodou
* Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
* Odpovídající platové ohodnocení (dle zkušeností a praxe od 45.000 Kč)
* 25 dní dovolené
* Notebook a telefon
* Bonusy a prémie navíc
* Práce v silné nadnárodní společnosti
* Vzdělávací kurzy
* Příplatek na dopravu až 3000 Kč dle vzdálenosti a ujetých km
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce: 20 km od Sokolova
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?