- 25 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Baví tě komunikovat s lidmi?
Láká tě prostředí stabilní firmy s přátelským kolektivem?
Hledáš práci, ve které se nebudeš nudit?
Pokud ano, tak čti dál. Na pozici Specialista zákaznické péče pro e-shop hledáme nového parťáka/parťačku, který nám pomůže rozesílat balíčky sporťákům z celého Česka i Slovenska a bude vstřícně odpovídat na jejich otázky.
Co tě u nás čeká?
" Příjem, zpracování a vyřizování objednávek
" Komunikace se zákazníky (telefonicky, e-mailem a přes soc. sítě)
" Kontrola plateb a účetních dokladů
" Spolupráce s dopravními společnostmi
" Práce v s ERM a CRM systému
" Úzká spolupráce s kolegy napříč celou firmou
Co čekáme my od tebe:
" Máš min. SŠ vzdělání
" Do you speak english? Alespoň jako začátečník
" Komunikační a organizační schopnosti jsou tvou silnou stránkou a příjemné vystupování jakbysmet
" Dobře si rozumíš s PC – MS Office (Word, Excel, Outlook aj.)
" Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost ti rozhodně nejsou cizí
" Dokážeš se časově přizpůsobit
" Trochu stresu ti náladu nepokazí
Za co získáš body na víc:
" Máš zkušenosti s obdobnou pracovní pozicí nebo s prací v e-shopu
" Znáš prostředí aplikace Microsoft Teams
" Vyznáš se ve sportovním sortimentu a poznáš rozdíl mezi pálkou a raketou
" Jsi sportovec tělem i duší
Co můžeš čekat ty od nás:
" Fajn kolektiv spolupracující na přátelské vlně
" Neustále se rozvíjející tým a možnost profesního růstu
" Zázemí firmy věnující se prodeji sportovního vybavení více než 25 let
" Slevy na produkty
ov.27.5.22

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.