- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Pro našeho klienta, velkou a mezinárodní společnost zabývající se prodejem nábytku a bytových doplňků hledáme posilu do týmu marketingu, která bude mít možnost se podílet na všech marketingových činnostech společnosti.
Tato pozice je vhodná jak pro kandidáty s krátkou praxí, tak i pro absolventy, kteří by rádi nastartovali svou kariéru v marketingu a měli možnost se učit a růst :-).
Mezi zajímavé úkoly bude patřit:
Příprava marketingových materiálů jako jsou například katalogy a prospekty pro zákazníky
Komunikace a spolupráce s grafickým studiem a reklamními agenturami
Komonikace s kolegy v oddělení nákupu
Komunikace s mateřskou společností
Provozní administrativa a podpora celého oddělení
Jakého kandidáta hledáme?
s ukončeným SŠ nebo VŠ vzděláním
s krátkou praxí v marketingu (pouze výhodou)
s výbornou znalostí slovenštiny
s dobrými komunikačními a prezentačními schopnostmi
se znalostí na PC (MS offece, POwer Point)
s vysokým pracovním nasazením
týmového hráče
Co Vám už teď můžeme slíbit?
zázemí silné mezinárodní společnosti
potřebné zaškolení
zajímavou a pestrou práci
příležitost se učit a růst
odpovídající finanční ohodnocení
lokalita vhodná pro kandidáty s bydlištěm na Praze 4

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.