- 70 000 – 130 000 Kč
- Plný úvazek
Náplň práce: příprava, tvorba a kontrola prezentačních materiálů společnosti, tvorba textů, administrace www stránek a e-shopu, online marketing, komunikace na sociálních sítích, organizace veletrhů, podpora při běžné činnosti marketingového oddělení
Požadavky: SŠ (VŠ), velmi dobrá znalost MS office, velmi dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem, pasivní znalost německého jazyka, znalost práce se sociálními sítěmi výhodou, aktivní přístup k plnění úkolů, schopnost pracovat pod tlakem, preciznost, smysl pro detail, organizační schopnosti, časová flexibilita, řidičský průkaz sk. B
Nabízíme: práci na HPP v rychle se rozvíjející společnosti, 25 dní dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na firemní jazykové kurzy

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.