- 34 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky.
Náplň práce: dílčí úkoly na marketingových projektech společnosti; zpracování a příprava podkladů a následných korektur textů; příprava materiálů pro zadávání grafických prací externím a interním pracovníkům; komunikace napříč odděleními, zpracovávání podpůrných dat; realizace newsletterů jejich příprava a rozesílka včetně reportingu a vyhodnocování úspěšnosti kampaní; administrativní podpora obchodního a marketingového týmu; vypracovávání zápisů z porad a jednání.
Požadavky: základní znalost marketingových a obchodních nástrojů; dobrá znalost práce na PC a balíčku Microsoft Office – Word, Excel, PowerPoint; velká výhoda je zkušenost s psaním textů; výborná znalost ČJ podmínkou; znalost a orientace ve správě sociálních sítí; dobré organizační schopnosti, orientace na klienta; aktivní přístup, ochota učit se novým věcem; zodpovědnost, pečlivost, časová flexibilita a smysl pro detail; dodržování stanovených termínů.
Zaměstnanecké výhody: možnost profesního růstu, motivační finanční ohodnocení, pružná pracovní doba, po zkušební době stravenka v hodnotě 100,– Kč plně hrazené zaměstnavatelem, při pracovním poměru na dobu neurčitou s délkou trvání 1 rok příspěvek na penzijní nebo životní pojištění, přátelské prostředí.
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: e-mail přes
Kontaktní osoba: p. Sedláčková Aneta

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.