- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky.
Náplň práce: dílčí úkoly na marketingových projektech společnosti; zpracování a příprava podkladů a následných korektur textů; příprava materiálů pro zadávání grafických prací externím a interním pracovníkům; komunikace napříč odděleními, zpracovávání podpůrných dat; realizace newsletterů jejich příprava a rozesílka včetně reportingu a vyhodnocování úspěšnosti kampaní; administrativní podpora obchodního a marketingového týmu; vypracovávání zápisů z porad a jednání.
Požadavky: základní znalost marketingových a obchodních nástrojů; dobrá znalost práce na PC a balíčku Microsoft Office – Word, Excel, PowerPoint; velká výhoda je zkušenost s psaním textů; výborná znalost ČJ podmínkou; znalost a orientace ve správě sociálních sítí; dobré organizační schopnosti, orientace na klienta; aktivní přístup, ochota učit se novým věcem; zodpovědnost, pečlivost, časová flexibilita a smysl pro detail; dodržování stanovených termínů.
Zaměstnanecké výhody: možnost profesního růstu, motivační finanční ohodnocení, pružná pracovní doba, po zkušební době stravenka v hodnotě 100,– Kč plně hrazené zaměstnavatelem, při pracovním poměru na dobu neurčitou s délkou trvání 1 rok příspěvek na penzijní nebo životní pojištění, přátelské prostředí.
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: e-mail přes
Kontaktní osoba: p. Sedláčková Aneta
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?